course aims in Estonian
Aine eesmärk on kujundada arusaam ettevõtluse olemusest ja protsessist, ettevõtja rollist ning ettevõtte planeerimise ja arendamise (sh kasvu) põhitõdedest, ettevõtte majandustegevuse mõjutajatest erinevates ettevõtluskeskkondades; võimaldada üliõpilastel valitud idee alusel praktiliselt planeerida äriprojekt, koostada ärimudel ja selle alusel äriplaan meeskonnatööna ning interdistsiplinaarse õppena toetamaks üliõpilasi nii nende ettevõtjaks kui ka ettevõtlikuks palgatöötajaks saamisel.
course aims in English
The aim of this course is to form an understanding of the nature and process of business, role of an entrepreneur and the basics of business planning and development (incl. growth), the influencers of the company's economic activity in various business environments; enable students practically plan a business project on the basis of the chosen idea, prepare a business model and a business plan as a team effort and as an interdisciplinary study to support students in becoming entrepreneurs or entrepreneurial employees.
learning outcomes in the course in Est.
Õppeaine läbinud üliõpilane:
- mõistab ettevõtlusprotsessi ja ettevõtte majandustegevust;
- hindab ärivõimalusi kestlikest põhimõtetest lähtuvalt;
- teostab turu- ja konkurentsianalüüsi, lähtudes valitud ärivõimalusest;
- koostab äriplaani tasuvuspunkti kalkulatsiooniga;
- kavandab ettevõtte tervikliku turundus-meetmestiku ja tööprotsessi;
- koostab põhjendatud finantsprognoosid;
- treenib meeskonnatööd ja esitlusoskust.
learning outcomes in the course in Eng.
After completing this course, the student:
- understands the entrepreneurial process and the company's economic activity;
- evaluates business opportunities based on sustainability principles;
- carries out a market and competition analysis based on the selected business opportunity;
- prepares a business model with break-even point calculation;
- plans the company's comprehensive marketing plan and process map;
- compiles justified financial forecasts and profitability analysis;
- practices teamwork and presentation.
brief description of the course in Estonian
Õppetöö on jaotatud loenguteks ja harjutustundideks järgides probleem- ja projektõppe põhimõtteid. Loengutes arutatakse üliõpilastega ettevõtlusprotsessi osasid, mis toetavad harjutustunnis tehtavaid harjutusi ja ülesandeid. Loengus antakse harjutustunni teemadele teoreetiliste kontseptsioonide taust, mille paremaks mõistmiseks tuuakse näiteid ja kaasuseid praktikast. Harjutustundides toimub äriprojekti arendus meeskondades, kusjuures idee või probleemilahenduse valivad üliõpilased ise, kasutades idee avastamise meetodeid. Peale idee ja meeskonna valimist arendatakse idee projektiks järgides reaalse elu situatsiooni ja protsessi. Selle jaoks viiakse läbi järgmised ülesanded: ärimudeli kavandamine, turundusmeetmestiku planeerimine, kliendi- ja konkurentide uuringu koostamine ja läbiviimine, finantsprognooside kavandamine, äriplaani kui terviku arendamine ja esitlemine. Lisaks toetutakse ülesannete ja harjutuste juures ka ettevõtluspädevuse mudelile, et toetada üliõpilase personaalset arengut. Esinemisoskuste arendamiseks esitletakse ideed erinevatel viisidel: ettekanne, plakat, müügikõne, ärimudel ja äriplaan. Õppetöösse kaasatakse ettevõtjaid ja spetsialiste ettevõtluse eri valdkondadest, et toetada idee arendamist sõltumata valdkonnast. Igal semestril toimub ettevõtlusõppe lõpuüritus „Äriideed ellu“, mille raames saavad kokku üliõpilased ja mentorid, et saada äriideedele tagasisidet ning julgustust ja suuniseid edaspidiseks tegutsemiseks.
brief description of the course in English
The study is divided into lectures and practice lessons following problem- and project based learning principles. In the lectures, the parts of the entrepreneurial process are discussed with the students, which support the exercises and tasks performed in the practice class. In the lecture, the exercises are given the theoretical or conceptual background, for better understanding examples and cases from practice are given. In practice classes, the development of a business project takes place in teams, with students choosing the idea or problem solution themselves, using idea discovery methods. After selecting the idea and the team, the idea is developed into a project following the real-life situation and process. The following tasks are carried out for this: business model creation, marketing strategy planning, customer and competitor study preparation and execution, financial forecast planning, development and presentation of the business plan as a whole. In addition, the tasks and exercises also rely on the entrepreneurial competence model to support students personal development. To develop presentation skills, ideas are presented in different ways: presentation, poster, sales pitch, business model and business plan. Entrepreneurs and specialists from different fields of business are involved in the study to support the development of the idea regardless of the field. Every semester, the final event of entrepreneurship education "Business Ideas to Life" is held, in the framework of which students and mentors come together to receive feedback on business ideas as well as encouragement and guidelines for future activities.
type of assessment in Estonian
Eristav hindamine.
type of assessment in English
Grading.
independent study in Estonian
-
independent study in English
-
study literature
Neck, H.; Neck, Ch.P.; Murray, E.L. Entrepreneurship. The practice and mindset. 14th.ed. 2020.
Teemakohased teadusartiklid ja konspektid Moodle'is.
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):
exercises
3.0
exercises
12.0