course aims in Estonian
- süvendada õppijate teadlikkust akadeemilises inglise keeles kirjutamise iseärasustest ja tavadest, et võimaldada neil oma erialateadmisi rahvusvahelisel tasandil edukalt vahendada;
- tutvustada inglise keelse teksti loome põhimõtteid ja võimalusi, keskendudes eesmärgi ja põhiidee edasiandmisele;
- anda teadmisi ja oskusi hästi loetava akadeemilise inglise keelse teksti loomiseks nii teksti süvatasandil (eesmärk, põhiidee, struktuur, ülesehitus) kui pealistasandil (stiil, sõnavara, keelestruktuurid ja grammatika, lauseehitus);
- käsitleda akadeemilist kirjutamist kui mitmeetapilist ja mitmetahulist protsessi;
- tutvustada võimalusi teiste autorite ideede edasiandmiseks (viitamine, parafraseerimine, kokkuvõtte koostamine);
- arendada akadeemilise kirjutamise oskust ning analüütilist mõtlemist erialaste tekstide lugemise ning kriitilist ja analüütilist mõtlemist arendavate ülesannete abil;
- tutvustada mahukama inglise keelse akadeemilise teksti (erialaartikkel, magistritöö, jms) struktuuri ja koostisosi.
course aims in English
- to raise students’ awareness of the nature and conventions of Anglo-
American academic writing to enable them to communicate their knowledge to the English-medium audiences more effectively;
- to introduce students to the fundamental principles and techniques of text production in English with focus on meaning and purpose;
- to provide students with knowledge and skills for producing reader-friendly English writing at text macro-level (purpose, main idea, structure, organisation) and text micro-level (style, vocabulary, language structures and grammar, syntax).
- to highlight writing as a multi-stage recursive process;
- to provide students with guidelines for reporting other writers’ work (referencing, citing quotations, paraphrasing, summarising)
- to develop students’ academic writing skills through critical reading of authentic texts and completing tasks initiating critical and analytical thinking;
- to introduce students to the structural components of a research paper, master’s thesis, etc.
learning outcomes in the course in Est.
Kursuse lõpuks üliõpilane:
- teab, kuidas oma mõtteid ja teadmisi inglise keelses akadeemilises tekstis sisukalt, soovitud eesmärgil ja vormis lugejale arusaadavalt väljendada;
- teab, milliseid strateegiaid ja meetodeid inglise keelse akadeemilise teksti kirjutamisel ja lugemisel kasutada;
- oskab inglise keelset akadeemilist teksti kriitiliselt analüüsida ja oma tekste sisukamalt kirjutada, analüüsida, täiustada ja parandada;
- oskab kasutada teiste autorite loomingut ja sellele viidata.
learning outcomes in the course in Eng.
By the completion of the course, students:
- are aware of the principles of expressing ideas and transferring knowledge in an English academic text with focus on meaning, purpose, audience, and form;
- are aware of the strategies and techniques for effective academic writing and reading in English;
- have developed the skills of critical reading, critical writing (selecting and analyzing evidence for specific purposes and audiences, and rewriting and editing own texts) and critical thinking;
- are knowledgeable about the principles and techniques of using and citing other authors’ work.
brief description of the course in Estonian
Akadeemilise kirjutamise olemus. Akadeemilises inglise keeles kirjutamise tavad ja tekstiloome iseärasused. Kirjutamise erinevad kontekstid ja lugejad. Tekstiloome tasandid. Teksti teema, põhiidee ja eesmärk. Teksti struktuur ja ülesehitus. Akadeemilise teksti keelestruktuurid ja sõnavara. Akadeemiline stiil. Lugejasõbralikkus. Tekstide lugemine ja kriitiline analüüs. Teadustekstid. Mahukama teksti (erialane artikkel, magistritöö jms) struktuur ja ülesehitus. Kokkuvõtte koostamine. Viitamine ja parafraseerimine.
brief description of the course in English
The nature of academic writing. The conventions and principles of Anglo-American writing and text production. Different rhetorical contexts and audiences. Text production at different textual levels. Theme, meaning, and purpose. Text structure and organisation.Written expression and vocabulary in academic texts. Academic style. Readability. Critical reading and text analysis. Scientific texts. The structure and organisation of a longer text (research paper, master’s thesis, etc.). Abstract writing. Citing sources and paraphrasing.
type of assessment in Estonian
mitteeristav hindamine
type of assessment in English
pass pr fail assessment
independent study in Estonian
Tekstide kirjutamine ja kirjutamisega seotud ülesannete tegemine. Erialaga seotud tekstide lugemine ja kriitiline analüüs. Kursuse õppematerjalide läbitöötamine ja refereerimine. Kaasüliõpilaste tekstide hinnanguline analüüs.
independent study in English
Writing texts and completing writing development assignments. Critical analysis of field-specific academic texts. Reading and analysing course texts and study materials. Peer evaluation of other students’ work.
study literature
Kohustuslik: kursuse käsilehed ja esitlusslaidid
Soovituslik:
- Beverly, A.L. 2010. Writing Readable Research. London: Equinox.
- van Emden, J. 2001. Effective Communication for Science and Technology. Palgrave Macmillan.
- Greetham, B. 2001. How to Write Better Essays. Palgrave Macmillan.
- McGovern, D. 1994. Readig. Hemel Hempstead: Phoenix ELT.
- Trezeciak, J. and MacKay, S.E. 1994. Study Skills for Academic Writing. Hemel Hempstead: Phoenix ELT.
- White, R. 1994. Writing. Hemel Hempstead: Phoenix ELT.
study forms and load
daytime study: weekly hours
2.0
session-based study work load (in a semester):