õppeaine eesmärgid eesti k
Anda ülevaade üldjuhtimise olemusest, kavandamisest, korraldamisest ja kontrollist.
õppeaine eesmärgid inglise k
To create a favourable environment for students to gain an overview of the substance of general management, and the basic functions of management (planning, organizing, staffing, directing and controlling).
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Kursuse läbinu:
- teab ja tunneb üldjuhtimise põhimõtteid, olemust ja peamisi mudeleid;
- oskab rakendada süsteemset organisatsioonilist diagnostikat;
- on võimeline koostama organisatsioonile protseduuride süsteemi.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
After passing the course, the student:
- knows and experiences the principles, substance and basic models of general management;
- knows how to implement systematic organizational diagnostics;
- is able to design a system of procedures for the organization.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Üldjuhtimise valdkonna käsitlemine protsessipõhiselt erinevate sidusgruppide vaatest lähtuvalt.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
The course deals with the field of general management in a process-based from a stakeholder perspective.
hindamisviis eesti k
Kirjalik eksam hõlmab üldjuhtimise teoreetilisi lähtepunkte. Eksam on jaotatud neljaks refleksiooniks 4 * 10 = 40p (ILO 1).
Kirjalik kodutöö (valitud organisatsiooni protseduuranalüüs) 60p (ILO 2)
Refleksioone hinnatakse nende sügavuse ja analüüsi ning sünteesi põhjalikkuse alusel skaalal 0-10p. Refleksioon ei ole referaat, see tähendab, et hinnatakse eelkõige filosoofilist mõtisklust, üliõpilase mõtiskluste ja elamuste analüüsi, kahtluste ja kõhklustega täidetud mõtisklust.
hindamisviis ingl k
Written examination covers the theoretical starting points of general management. Examination is divided into four reflections 4 * 10 = 40p (ILO 1).
Written homework (procedure analysis of selected organization) 60p (ILO 2).
Reflections are evaluated on the basis of their depth, analysis and synthesis on a scale of 0-10p. Reflection is not a review, which means that primarily philosophical contemplation, student reflection and experience analysis, contemplation filled with doubt and hesitation will be assessed.
õppekirjandus
1. Üksvärav, R. (2008). Organisatsioon ja juhtimine (4 tr.). Tallinn: Tallinna Tehnikaülikooli Kirjastus.
2. Gerndorf, K. (2006). A process view of organisations: Procedural analysis. Working Papers in Economics, 19(143), 51-78.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):