course aims in Estonian
Õppeaine üldeesmärk on anda baasteadmised uurimistöö läbiviimise kohta – kuidas kavandada ja sõnastada uurimisprobleemi, otsida teemakohast kirjandust ja selle pinnalt teoreetilist raamistikku luua ning kohaseid meetodeid kasutades andmeid koguda ning neid analüüsida. Ainekursusega edendatakse meeskonnatööd, argumenteerimisoskust ning kriitilise mõtlemise võimekust.
course aims in English
General objective of the subject is to provide the basics of research – planning and formulation of research problem, searching for topic-related literature, formulation of theoretical framework, use of proper research methods for data collection and its analysis. The course enhances students’ teamwork capacities, capabilities in presenting reasoned arguments and critical thinking.
learning outcomes in the course in Est.
Õppeaine edukalt läbinud üliõpilane:
- mõistab, kavandab ja määratleb uurimisprobleemi ning uurimisküsimused;
- oskab otsida vastavasisulist kirjandust, hinnata seda kriitiliselt ja ehitada teoreetilist raamistikku uurimisprobleemist lähtuvalt;
- tunneb asjakohaseid meetodeid ning võtteid teadustöö läbiviimiseks avaliku halduse valdkonnas and riigi valitsemises;
- määratleb teadustöö erinevad etapid ning teab nende erinevaid võimalusi ning piiranguid;
- tõestab empiirilise baasi olulisust teadmiste saamisel;
- suudab töötada meeskondlikult teadustöö läbiviimisel, tähtaegadest kinni pidada ning panustada konstruktiivselt ühistegevuses ning tulemustesse;
- arvestab eetiliste reeglitega teadustöö läbiviimisel;
- esitab selgelt ja sidusalt oma uurimistöö tulemused nii kirjalikult kui ka suuliselt;
- võtab omaks kriitika hindajatelt ning kohandab vastavalt sellele oma uurimistööd.
learning outcomes in the course in Eng.
After successfully passing the subject the student:
- understands, conceptualizes and clearly defines a research problem and relevant research questions;
- finds, selects, critically assesses and uses relevant literature and builds a theoretical framework for the research problem;
- knows relevant methods and tools for doing research in public administrative science and public governance;
- knows the different phases of scientific research and knows the opportunities and limits of each of them;
- recognizes the importance of an empirical foundation for knowledge acquisition;
- conducts scientific research in team, meets deadlines and makes a constructive contribution to a common result;
- takes into account the ethical rules of scientific research;
- communicates, clearly and unambiguously, his/her analysis and rationale underpinning these, by giving an oral presentation and writing research-oriented report;
- accepts criticism from peers and adapts to it.
brief description of the course in Estonian
Tegemist on uurimisseminari esimese osaga. Üliõpilased omandavad baasteadmised uurimistöö läbiviimise kohta. Õppeaine käigus parendatakse tudengite esinemis- ning argumenteerimisoskust ja kriitilisust teaduslikus diskursuses. Seminaris osalevad mitmed rahvusvaheliselt tunnustatud külalislektorid erinevatest avaliku sektori innovatsiooni ja e-valitsemise all-valdkondadest.
brief description of the course in English
This is the first part of a research seminar. Students have elementary knowledge regarding research. The subject enhances students` ability and skills to recite, argue and criticize in a scientific discourse. The seminar also offers a venue for various guest lectures by leading international scholars from various sub-fields of public sector innovation and e-governance.
type of assessment in Estonian
Hinne kujuneb uurimisgrupi aruande (75%) ning individuaalse ettekande (25%) põhjal.
type of assessment in English
The grade is based on a research group report (75%) and an individual presentation (75%).
independent study in Estonian
Iseseisva töö käigus peavad üliõpilased töötama meeskonnas ühe konkreetse uurimisprobleemi kallal. Üliõpilased kohtuvad õppejõuga, et arutada oma aruande progressi. Semestri lõpus esitatakse oma uurimistulemused teistele üliõpilastele.
independent study in English
Iseseisva töö käigus peavad üliõpilased töötama meeskonnas ühe konkreetse uurimisprobleemi kallal. Üliõpilased kohtuvad õppejõuga, et arutada oma aruande progressi. Semestri lõpus esitatakse oma uurimistulemused teistele üliõpilastele.
study literature
Kirjandus tuleb üles Moodlisse
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):