course aims in Estonian
Õppeaine üldeesmärgid on anda üliõpilastele teadmised:
- avalikust digitaalsest juhtimisest nii teoreetilisel kui ka praktilisel tasandil;
- avaliku digitaalse valitsemise mudelitest;
- digitaalse avaliku valitsemisega seotud põhikomponentidest ja tehnoloogiatest.
course aims in English
General objectives of the subject are to provide insights into:
- digital public governance, both on theoretical and practical levels;
- digital public governance models;
- key components and technologies related to digital public governance.
learning outcomes in the course in Est.
Õppeaine edukalt läbinud üliõpilane:
- selgitab digitaalse avaliku valitsemise põhikomponente, tehnoloogiaid, peamisi põhimõtteid ja suundumusi;
- tuvastab digitaalse avaliku valitsemise eripära ning avaliku digitaalse valitsemise praegused võimalused ja piirangud avalike teenuste osutamisel ja poliitikakujundamisel;
- teab digitaalse avaliku valitsemise põhijooni ja hiljutisi arenguid (nt avatud andmed, seotud andmed, suurandmed, pilvandmetöötlus, tehisintellekt);
- selgitab, kuidas saab uusi ja tekkivaid tehnoloogiaid kasutada avaliku sektori uuendamiseks muutuvas ühiskonnas;
- nimetab digitaalse avaliku valitsemise praktikaid erinevatel haldustasanditel: kohalikul, piirkondlikul, riiklikul, Euroopa ja rahvusvahelisel tasandil.
- mõistab avalikku digitaalset valitsemist toetava poliitika argumente avaliku sektori erinevatel haldustasanditel;
- kirjeldab peamisi väljakutseid (õiguslikud, eetilised, tehnoloogilised, julgeolekulised, finantsilised ja valitsemistavad) avaliku digitaalse valitsemise kontekstis;
- nimetab avalikus sektoris rakenduste väljatöötamise, juurutamise ja haldamise seisukohast olulised osalejad;
- suudab välja töötada ja esitada organisatsiooni strateegia avaliku sektori uuenduste osas;
- on võimeline arutlema kirjalikult, suuliselt ja visuaalselt avaliku digitaalse valitsemise erinevate aspektide kohta;
- demonstreerib kriitilist suhtumist digitaalsesse valitsemisse ja selle väärtusesse nii avalikule sektorile tervikuna kui ka üksikule avalikule organisatsioonile.
learning outcomes in the course in Eng.
After successfully passing the subject the student:
- explains the key components, technologies, the main principles and trends relating to digital public governance;
- identifies the peculiarities in the field of digital governance with the possibilities and limitations of current digital public governance for public service deliveries and policy making;
- knows the key characteristics and recent developments in digital public governance (e.g. Open Data, Linked Data, Big Data, Cloud Computing, AI);
- explains how new and emerging technologies can be applied in order to innovate the public sector in a changing society;
- names the current digital public governance practices at different administrative levels: local, regional, national, European and international.
- understands the rationale behind key policies for digital public governance in the public sector at different administrative levels;
- describes the key challenges (legal, ethical, technological, security, financial, and governance) in the context of digital public governance;
- identifies the key actors relevant for the development, implementation and management of applications within the public sector;
- can develop and present a strategy for an organization concerning a public sector innovation;
- can communicate in written, oral and visual ways about various aspects of digital public governance;
- shows a critical attitude towards digital governance and its value for the public sector as a whole as well as an individual public organization.
brief description of the course in Estonian
Kursus keskendub peamiselt digitaalse avaliku valitsemisega seotud põhimõistetele, praktikatele ja harjutustele - eriti seonduvalt poliitikate ja nendega seotud tehnoloogiatega. Kursuse teine osa koosneb peamiselt juhtuminäidetest, konkreetsetest harjutustest ja ülesandest, mis koosnevad järgmistest moodulitest: strateegia väljatöötamine ja tegevuskavad.
brief description of the course in English
The course mainly consists of key concepts, practices and exercises related to digital public governance – in particular related to policies and associated technologies. The second part of the course mainly consists of case examples, concrete exercises and an assignment consisting of the following modules: Strategy Development and Roadmaps.
type of assessment in Estonian
Kursuse hindamine koosneb neljast osalisest hindamisest:
- grupiülesanne (6/20) ja grupi esitlus (1/20) - üliõpilased peavad kirjutama grupis strateegiaaruande ja viimases loengus peavad esitama peamised leiud
- individuaalne kirjalik kodutöö (8/20)
- kursuse üldise sisu hindamine suulise eksamiga (5/20)
Kodutööde esitamise tähtaeg ja muud tähtajad otsustab õppejõud ja info edastatakse Toledo vahendusel. Lõpptulemus arvutatakse ja väljendatakse ümardatuna 20-st.
type of assessment in English
The evaluation of this course consists of four partial evaluations:
- a group assignment (6/20) and group presentation (1/20) - Students have to write a strategy report in a group and have to present the main highlights during the final lecture
- an individual paper (8/20)
- assessment of the overall content of the course during an oral exam (5/20)
The submission deadline and other deadlines are decided by the lecturer(s) and communicated via Toledo. The final result is calculated and expressed as a round number out of 20.
independent study in Estonian
Semestri jooksul on üliõpilastele ette nähtud mitmed kodutööd, mis tuleb esitada. Lisaks peavad õpilased olema tutvunud lugemikuga ja teadma selle sisu.
independent study in English
During the semester, students have to undertake and submit take home assignments. In addition, students need to be acquainted with the reader.
study literature
Slides and additional readings (scientific papers) are made available through Toledo.
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):