course aims in Estonian
Õppeaine üldeesmärk on anda põhjalikud teadmised ja arusaam avalikust haldusest ning avalikest poliitikatest ja Euroopa organisatsioonidest ning poliitikatest.
course aims in English
The aim of this course is to provide students a profound understanding of public administration and policy, and of European organizations and politics.
learning outcomes in the course in Est.
Õppeaine edukalt läbinud üliõpilane:
- kirjeldab peamisi kontseptsioone ja teooriaid seonduvalt avaliku halduse korraldamise ja protsessidega;
- selgitab avaliku halduse konteksti (ühiskondlikku, halduslikku ja juriidilist);
- suhtub kriitiliselt avaliku halduse mudelitesse;
- võrdleb Lääne-Euroopa avaliku halduse kontseptsioone ja teooriaid;
- analüüsib ja hindab avaliku halduse süsteeme Lääne-Euroopa riikides;
- leiab, valib, kriitiliselt hindab ja kasutab õigeid vahendeid, et mõista ja analüüsida erinevate osapoolte ja asjaomaste struktuuride rolli avalikus halduses;
- panustab oma loominguga – eetikareeglitele vastava teadustööga – erialasesse teaduslikku teadmisesse;
- planeerib iseseisvalt ning meeskonnas ülesandeid, teostab neid tähtaegselt ning panustab konstruktiivselt ühistesse tegevustesse ja tulemustesse.
- esitab selgelt ning ühemõtteliselt oma analüüsi ja loogilise argumentatsiooni selle taga, tehes ettekande ja kirjutades valmis teadustöö.
learning outcomes in the course in Eng.
After successfully passing the subject the student:
- describes the main concepts and theories regarding the organisation and processes of public administration.
- clarifies the context for public administration (societal, administrative and legal).
- compares administrative concepts and theories in the Western European countries.
- analyzes and evaluates systems of public administration in the Western European countries.
- has a critical attitude towards public administration models.
- finds, selects, critically assesses and uses the correct resources to understand and analyse the role of the different actors and relevant structures in public administration.
- makes his/her own creative contribution to scientific disciplinary knowledge by writing a scientific paper according to the correct ethical rules.
- independently and in team plans an assignment, executes it, meets deadlines and makes a constructive contribution to a common result.
- communicates clearly and unambiguously, his/her analysis and rationales underpinning these, by giving a presentation and writing a scientific paper.
brief description of the course in Estonian
Õppeaine annab põhjaliku ülevaate avaliku halduse traditsioonist Lääne-Euroopa riikides nii teoreetilisel kui praktilisel tasandil. Tegemist on süvitsi mineva kursusega avalikku haldusesse, mis eeldab üliõpilastelt baasteadmisi avalikust haldusest ning poliitikatest kui ka Euroopa olulisematest institutsioonidest ja poliitikast. Kursus koosneb interaktiivsetest loengutest, mis tähendab, et üliõpilased peavad kaasa mõtlema ning aktiivselt kaasa töötama klassiruumis. Lugemismaterjal toetab loenguid ning ülesandeid, kuid loengutes viiakse läbi süvaanalüüs. Seetõttu on oluline osaleda loengutes and üliõpilased peaksid tegema märkmeid. Lugemismaterjal tuleb enne loengut läbi töötada ning teadmiste paremaks omandamiseks peavad üliõpilased täitma mitmeid ülesandeid.
brief description of the course in English
The course provides students with a deep knowledge on public administration traditions in Western European countries, both on a theoretical and practical level. This course goes deeply into the subject of public administration that presupposes basic understanding of either public administration and policy, or of European organizations and politics. This course consists of interactive lectures, meaning that students must think and work actively during class. The reader supports the classes and assignments. However, during class, a deeper analysis is made. Therefore it is necessary to attend the classes and students are strongly advised to take notes. It is advised to read the text material beforehand to ensure that students get a good understanding of the topics discussed in the course. To help them develop the skill of reflecting on the literature, this course makes use of different assignments.
type of assessment in Estonian
Kursuse hindamine koosneb kolmest osalisest hindamisest:
- osalemine aruteludes ning simulatsioonimäng (2/20)
- grupitöö (kirjatöö) ning postri esitlemine (6/20)
- suuline eksam (12/20)
Lõpptulemuse kujunemine:
Hindamist tehakse didaktilise meeskonna poolt, nagu kirjeldatud Toledos ja eksamikorralduses. Hinne omistatakse vastavalt lõpueksamile ja grupitöö kvaliteedile ning ülesannete täitmisele. Täiendavad nõuded täpsustatakse loengute ajal ning eraldi dokumentidega e-õppe platvormis.
Lõpueksamiga tehakse kindlaks, kas üliõpilased on omandanud teoreetilised teadmised avalikust haldusest Euroopas. Eksam testib üliõpilaste võimekust analüüsida, sünteesida ja hinnata, mida nad on õppinud.
Tööde esitamise tähtaegadest tuleb kinni pidada. Kui tähtajast kinni ei peeta, saab üliõpilane kursuse tulemuseks "mitteilmunud" (MI). Kui üliõpilane ei suuda seda täita mõjuval põhjusel, peaks üliõpilane ühendust võma ainet kureeriva isikuga.
Kui üliõpilane ei osale ühes osalises hindamisülesandes, saab üliõpilane kursuse tulemuseks "mitteilmunud" (MI).
Tulemus arvutatakse ja väljendatakse täisarvuga skaalal 0-20.
type of assessment in English
The evaluation for this course consists of three partial evaluations
- Class-discussion and simulation game (2/20)
- A group paper and poster presentation (6/20)
An oral exam (12/20)
Determination of the end result
The evaluation is done by the didactic team, as communicated on Toledo and according to the examination regulations. The result is calculated and expressed as a round number out of 20.
The grades for this course are given according to the final examination and the quality of the assignments, paper and the presentation. Further requirements are specified during the lectures, and in separate documents on the electronic learning platforms.
The examination determines whether the students have the necessary theoretical insights and knowledge of the public administration in Europe. The examination also tests the ability of the students to analyze, synthesize and evaluate this knowledge and to test if they can apply the literature and theory to a case or an article and evaluate their findings.
The deadline for submission must be respected. If the deadline is not met, the student receives a ‘not taken’ (NA) for the whole course. If a student is unable to comply with it for valid reasons, the student should contact the ombudsperson.
If a student does not participate in one of the partial evaluations of the course, the student receives a ‘not taken’ (NA) for the whole course.
The result is calculated and expressed as a round number out of 20.
independent study in Estonian
Semestri jooksul peavad üliõpilased esitama grupitöö – kirjutama kodutöö (essee) teemal, mis haakub avaliku halduse valdkonnaga. Lisaks peavad õpilased olema tutvunud lugemikuga ja teadma selle sisu.
independent study in English
During the semester, students have to submit a group paper - write a paper on a topic within the field of Public Administration. In addition, students need to be acquainted with the reader
study literature
Kirjandus tuleb Moodlisse
study forms and load
daytime study: weekly hours
3.0
session-based study work load (in a semester):