course aims in Estonian
Õppeaine eesmärk on:
- anda arusaam erinevatest tehnoloogia valitsemise ja kestliku arenguga seotud uurimismeetoditest, sealhulgas kvalitatiivsetest, kvantitatiivsetest ja segameetoditest;
- edendada tugevat akadeemilist kirjutamisoskust, mis võimaldab uurimistulemusi selgelt ja veenvalt sõnastada, järgides teaduslikke konventsioone ja kvaliteedistandardeid;
- koolitada kriitiliselt hindama olemasolevaid uuringuid ja kirjandust, et teha kindlaks lüngad, vastuolud ja võimalused tehnoloogia valitsemise ja kestliku arengu valdkonna edasiseks uurimiseks;
- juhendada sõnastama selgeid ja teostatavaid uurimiskavandeid, mis toovad välja eesmärgid, metoodikad ja oodatavad tulemused seoses tehnoloogia valitsemise ja kestliku arengu väljakutsetega;
- sisendada arusaamist eetilistest kaalutlustest ja vastutusest uuringute läbiviimisel, rõhutades terviklikkust, konfidentsiaalsust ja uurimistulemuste ühiskondlikku mõju.
course aims in English
The aim of this course is to:
- equip students with an understanding of various research methodologies relevant to technology governance and sustainability, including qualitative, quantitative, and mixed-methods approaches;
- foster strong academic writing skills that allow to articulate research findings clearly and persuasively, adhering to scholarly conventions and standards of quality;
- train students to critically evaluate existing studies and literature to identify gaps, controversies, and opportunities for further investigation in technology governance and sustainability;
- guide in formulating clear and feasible research proposals that outline objectives, methodologies, and expected outcomes related to technology governance and sustainability challenges;
- instill an understanding of ethical considerations and responsibilities in conducting research, emphasizing integrity, confidentiality, and the societal impact of research outcomes.
learning outcomes in the course in Est.
Õppeaine edukalt läbinud üliõpilane:
- selgitab teadusuuringutega (sotsiaalteadustes) seotud põhimõisteid ja demonstreerib nende kasutamist teadustöö läbiviimisel ning hindamisel;
- tuvastab tõhusa akadeemilise kirjutamise aluspõhimõtted;
- hindab erinevate kirjutamisstiilide ja -struktuuride efektiivsust uurimistulemuste edastamisel;
- rakendab kestliku arengu küsimustega seotud andmete kogumiseks ja analüüsimiseks sobivaid uurimismeetodeid;
- eristab sotsiaalteaduslikus uurimistöös kvalitatiivset ja kvantitatiivset lähenemist;
- hindab kriitiliselt teiste üliõpilaste uurimiskavasid, sh tugevaid ja nõrku külgi;
- töötab välja põhjaliku uurimistöö kavandi, mis hõlmab sobivaid metoodikaid ja kirjutamisstrateegiaid, mis on asjakohased tehnoloogia valitsemise ja kestliku arengu uurimisprobleemide analüüsimiseks.
learning outcomes in the course in Eng.
After successfully passing the subject, the student:
- explains the main concepts associated with scientific research (in social sciences) and demonstrates how they should be used in conducting and evaluating research;
- identifies fundamental principles of effective academic writing;
- evaluates the effectiveness of different writing styles and structures in conveying research findings;
- applies appropriate research methods to collect and analyze data relevant to sustainability issues;
- distinguishes between qualitative and quantitative approaches in social scientific research;
- critically evaluates other students' research designs, including strengths and weaknesses;
- develops a comprehensive research proposal that incorporates appropriate methodologies and writing strategies relevant for analyzing research problems in technology governance and sustainability field.
brief description of the course in Estonian
Kursusel antakse põhjalik ülevaade sotsiaalteaduste olemusest, kasutavatest meetoditest ja teadusliku analüüsi läbiviimisest. Kursuse oluliseks eesmärgiks on, et selle läbinud üliõpilased oskaksid rakendada teaduspõhist analüüsi, mida kasutada sisendina poliitikakujundamisel.
brief description of the course in English
The course provides a comprehensive overview of the nature of social sciences, the methods used and the conduct of scientific analysis. The important goal of the course is that the students who have completed it can apply scientific analysis, which can be relied upon and used as input in policymaking.
type of assessment in Estonian
Lõpphinne (arvestus) kujuneb järgnevalt:
Kirjalik kodutöö ja seminariettekanne: 50%
Kirjalik test: 50%
Arvestuse saamiseks on kohustuslik kõik elemendid sooritada koguda igas komponendis vähemalt pool punktidest.
type of assessment in English
The final grade (Pass) is formed as follows:
Written assignment and seminar presentation: 50%
Written test: 50%
In order to get a Pass, it is obligatory to perform on all the components and earn at least half of the points in each of the components.
independent study in Estonian
Iseseisva kirjaliku töö eesmärgiks on rakendada kursuse jooksul saadud teadmisi teadusartikli või muu uurimistöö planeerimiseks.
Iseseisev kirjalik töö peab sisaldama järgmiseid elemente:
1) Toob välja planeeritava uurimistöö uurimiseesmärgi ning selgitab valitud uurimiseesmärgi olulisust.
2) Kirjeldab, kuidas on planeeritavas uurimistöös seotud teoreetiline ning empiiriline osa.
3) Selgitab, milliseid kvalitatiivseid ja/või kvantitatiivseid andmete kogumise ja analüüsi meetodeid uurimistöös planeeritakse kasutada.
4) Põhjendab, miks antud meetodid on valitud, toob välja, kuidas antud meetodid aitavad vastata püstitatud uurimisküsimusele.
5) Toob välja planeeritava uurimistöö erinevad etapid.
6) Selgitab, millised on valitud uurimisküsimuse ning uurimismeetodite puhul eeldatavad raskused ja probleemid.
7) Analüüsib, kuidas eeldatavaid probleeme on võimalik ennetada ja lahendada.
independent study in English
The goal of the independent work is to apply the knowledge and skills acquired during the course for developing the methodology for a scholarly article or another research project. The assignment should include:
1) Research problem and explanation about why this research problem is important and relevant;
2) What would be the main theoretical perspectives used for addressing the chosen research problem and how would the theoretical and empirical part of the study be connected.
3) Explains which qualitative and/or quantitative data collection and analysis methods are planned to be used in the research.
4) Justifies why the given methods have been chosen, points out how the given methods help answer the set research question.
5) Outlines the different stages of the planned research.
6) Explains the expected difficulties and problems with the chosen research question and research methods.
7) Analyzes how expected problems can be prevented and solved.
study literature
Van Thiel, Sandra. 2014. Research Methods in Public Administration and Public Management: An Introduction. London and New York: Routledge. pp. 12-23.
Johnson, Gail. 2002. Research Methods for Public Administrators. Westport, Connecticut, London: Quorum Books.
Yin, Robert K. 2003. Case Study Research: Design and Methods. Thousand Oaks, Cal.: Sage Publications.
study forms and load
daytime study: weekly hours
2.0
session-based study work load (in a semester):