course aims in Estonian
Õppeaine üldeesmärk on suurendada üliõpilaste teadmisi tehnoloogia valitsemisega seonduvatest spetsiifilistematest teemadest, sh viimaste arengute ning nende tagamaade osas. Ainekursusega arendatakse analüüsioskust ning võimet tehnoloogia valitsemise teemadel kaasa rääkida. Laiemas plaanis edendatakse klassikalise teadusseminari raames tudengite seas teadusliku diskussiooni praktiseerimist ning tutvustatakse võimalikke kitsamaid päevakajalisi uurimisvaldkondi. Niisamuti selgitatakse erinevate spetsiifilisemate teaduslike meetodite olemust ja kasutamisvõimalusi tehnoloogia valitsemise ja digitaalsete muutuste kontekstis. Kursuse raames parendatakse tudengite esinemis- ning argumenteerimisoskust ja kriitilisust teaduslikus diskursuses.
course aims in English
The overall objective of the subject is to increase students' knowledge of specific topics related to technology governance, including the latest developments and their background. The course will develop analytical skills and the ability to discuss on technology governance. In the wider context, scholarly discussions among students will be promoted within the framework of the classical research seminar and the possible narrow areas of current research will be introduced. The course also explains the nature and uses of more specific scientific methods in the context of technology governance and digital transformation. During the course, students' presentation and argumentation skills and critical approach in scientific discourse are improved.
learning outcomes in the course in Est.
Õppeaine edukalt läbinud üliõpilane:
- selgitab loengutes/seminarides käsitletud teemavaldkondasid tehnoloogia valitsemise osas, s.t. neis aset leidvaid olulisemaid arenguid ja nende tagamaid globaalsel ja kohalikul tasandil;
- suudab arvamust avaldada loengute/seminaride teemavaldkondade osas ning anda hinnanguid, mh analüüsida ja kaasa rääkida tehnoloogia valitsemisega seotud teemadel;
- omab ülevaadet olulisematest teadustööle esitatavatest aspektidest seonduvalt tehnoloogia valitsemise valdkonnaga;
- on võimeline kaitsma oma seisukohti nii kirjalikult kui suuliselt ning seisma vastu kriitikale;
- hindab adekvaatselt erinevate teaduslike meetodite kasutatavust erinevate tehnoloogia valitsemise valdkondadega seotud uurimisprobleemidega tegelemisel;
- omab ülevaadet päevakajalistest uurimisküsimustest ja –teemadest, teoreetilistest diskussioonidest, metodiloogilistest küsimustest ning üldisest akadeemilisest diskursusest tehnoloogia valitsemise valdkonnas.
learning outcomes in the course in Eng.
After successfully passing the subject the student:
- explains the thematic areas covered in lectures / seminars on technology governance, that is, the most important developments and their backgrounds at the global and local levels;
- is able to express opinions on the thematic areas of lectures / seminars and to make assessments, including analyze and contribute to topics related to technology governance;
- has an overview of the most important aspects of research in relation to technology governance and digital transformation;
- is able to defend his/her views both in writing and orally, and to oppose to criticism;
- adequately assesses the applicability of different scientific methods to address the research challenges of different areas of technology governance;
- has an overview of current research issues and topics, theoretical discussions, methodological issues, and general academic discourse on technology governance.
brief description of the course in Estonian
Kursus täidab kahte eesmärki. Esiteks, erikursuse puhul on tegemist klassikalise seminariga, kus käsitletakse erinevaid tehnoloogia valitsemisega seonduvaid teemasid, mis on võivad olla potentsiaalseks sisendiks üliõpilaste magistritööle. Teiseks, seminaris osalevad mitmed rahvusvaheliselt tunnustatud külalislektorid erinevatest tehnoloogia valitsemise või digitaalsete muutuste all-valdkondadest. Seminaris käsitletavad spetsiifilisemad teemad ning külalislektorite taust varieeruvad aasta-aastalt.
brief description of the course in English
The course has two goals. First of all, the special course is a classical research seminar that addresses various topics related to technology governance, which can be a potential input for student master's thesis. Secondly, a number of internationally recognized visiting lecturers from different technology governance or digital transformation sub-domains participate in the seminar. More specific topics to be discussed at the seminar and the background of visiting lecturers will vary from year to year.
type of assessment in Estonian
Hinne kujuneb kodutöö (80%) ja klassiesitluse (20%) põhjal. Osalemine loengutes ja seminarides on kohustuslik.
Üliõpilaste mõistmist loengutes käsitletu ja lugemismaterjali osas hinnatakse kodutööga.
type of assessment in English
The grade is based on the home assignment (80%) and a class presentation (20%). Participation in the lectures and seminar is mandatory.
Students` understanding about the content of lectures and reading materials will be evaluated with the home assignment.
independent study in Estonian
Iseseisev töö on individuaalne kursusetöö, mille eesmärgiks on võimaldada üliõpilastel demonstreerida kriitilise mõtlemise, kontseptuaalse analüüsi ja argumenteerimise oskusi, allikate ja tõendite kasutamist, lugemuse haaret ja asjakohasust. Töö sisaldab vähemalt 10 viidet, kuni 3000 sõna. Kursusetöö teema on vaja kooskõlastada kursuse juhendajaga.
independent study in English
The goal of the coursework is to allow students to demonstrate their critical thinking and conceptual analysis skills, cohesion of arguments, use of sources and evidence, and the breadth and relevance of reading. At least 10 references and up to 3000 words to be used. Topics for the coursework are to be coordinated with the main course instructor.
study literature
Täpsustatakse igal üksikul korral laiendatud ainekavas
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):