course aims in Estonian
Õppeaine eesmärk on:
- anda personalijuhi tööks vajalikke teadmisi ja praktilisi oskusi personalijuhtimise andmete ning teabega töötamisel ja nende digitaliseerimisel läbi kogu töötaja teekonna töösuhtes;
- õpetada üliõpilast analüüsima ja kriitiliselt hindama organisatsiooni personali- ning inimeste juhtimise protsesside, andmete ja info liikumise juhtimist ning anda teadmisi töötajakogemuse kujundamiseks vajalike andmete kasutamiseks ja analüüsimiseks.
course aims in English
The aim of the course is to:
- provide the knowledge and practical skills necessary for the work of a HR manager in working with HR data and information and their digitization throughout the employee's journey in the employment relationship;
- teach the student to analyze and critically evaluate the organization's personnel and people management processes, data and information flow management, and to provide knowledge on the use and analysis of data necessary for shaping the employee experience.
learning outcomes in the course in Est.
Õppeaine läbinud üliõpilane:
- kogub ja süstematiseerib informatsiooni, mis toetab oluliste personalijuhtimisalaste otsuste vastu võtmist;
- analüüsib organisatsiooni vajadusi ja võimalusi andmete kogumise, analüüsimuse ning turvalise säilitamise osas;
- kaardistab inimeste juhtimise ja personalitöö korraldamisega seotud protsesse ning kujundab neid kasutajakeskselt;
- selgitab tarkvaraga seotud lihtsamaid tehnilisi termineid ja analüüsib tarkvara pakutavaid võimalusi ning sobivust;
- teab personaliteabe korraldamise põhimõtteid ja arvestab oma tegevuses võimalike riskide ning ohtudega;
- analüüsib organisatsiooni analüütika vajadusi ning oskab luua raamistikku analüütika realiseerimiseks.
learning outcomes in the course in Eng.
After completing this course the student:
- collects and systematizes information that supports the adoption of important personnel management decisions;
- analyzes the organization's needs and possibilities in terms of data collection, analysis and secure storage;
- maps processes related to managing people and organizing personnel work and designs them in a user-centered way;
- explains simpler technical terms related to software and analyzes the possibilities and suitability of the software;
- knows the principles of organizing personnel information and takes into account possible risks and dangers in his activities;
- analyzes the analytics needs of the organization and creates a framework for the implementation of analytics.
brief description of the course in Estonian
1. Digitaalne eestvedamine organisatsioonis. Üldised digikompetentsid ja HR digikompetentsid. Digitaalsed tööriistad juhtimistegevustes ja inimeste juhtimises.
2. Teabehaldus. Inimestega seotud andmed ja dokumendid, nende digiteerimine ja tegevuste digitaliseerimine. Andmete turvalisus ning andmete haldamise eetilised ja sotsiaalsed aspektid.
3. Andmed ja personalianalüütika. Sealhulgas ESG mõõdikud ja raporteerimine (HR).
4. Digitaalne töötajakogemus. Töötajakogemuse loomise alused. Töötajakogemuse mõõtmine.
5. Töö personaliprotsessidega. Protsesside kaardistamine. Kasutaja teekonnad, andmete haldamine ja kasutamine.
6. Digitaliseerimise tegevused, sh. turu kaardistamine, funktsioonide vajalikkus ja hindamine, kasutajamugavus. Tarkvarade liigid.
7. Teenuste sisseost, tarkvara lähteülesanne, arendusprojektide juhtimine, muudatuste juhtimine.
8. Tarkvara juurutamine, kasutajatugi. E-õppe alused. Muudatus kui projekt.
brief description of the course in English
1. Digital leadership in the organization. General digital competences and HR digital competences. Digital tools in management activities and people management.
2. Information management. Data and documents related to people, their digitization and digitization of activities. Data security and ethical and social aspects of data management.
3. Data and HR Analytics. Including ESG metrics and reporting (HR).
4. Digital employee experience. The basics of creating an employee experience. Measuring employee experience.
5. Work with personnel processes. Process mapping. User journeys, data management and use.
6. Digitization activities, incl. market mapping, necessity and evaluation of functions, user comfort. Types of software.
7. Purchase of services, software development brief, software development project management, change management.
8. Software implementation, user support. Fundamentals of e-learning. Change as a project.
type of assessment in Estonian
Eristav hindamine
type of assessment in English
Distinctive assessment
independent study in Estonian
-
independent study in English
-
study literature
Soovitused õppekirjanduse lugemiseks edastatakse õppejõu poolt loengutes teemade kaupa.
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):
exercises
2.0
exercises
19.0