course aims in Estonian
Aine eesmärk on:
- tuginedes juhtimise põhiprintsiipidele ja eestvedamise kaasaegsele lähenemisele, mõista ja analüüsida praktilisi olukordi ning arendada enda tõhusust selles;
- kujundada arusaam, kuidas mõista ja hinnata jätkusuutlikke ärimudeleid.
course aims in English
The aim of this course is to:
- understand, analyse and develop your capacity to deal with practical situations, based on leadership principles and a modern approach to management;
- understand how to create and evaluate sustainable business models.
learning outcomes in the course in Est.
Õppeaine läbinud üliõpilane:
- teab juhtimise põhiprintsiipe ja oskab neid reaalse elu olukordadesse üle kanda;
- mõistab eestvedamise ja ettevõtluse rolli kaasaegses ühiskonnas;
- analüüsib enese eestvedamise kompetentsusi;
- toob näiteid jätkusuutlike ärimudelite rakendamise võimalustest ettevõtluskeskkonnas ja hindab neid;
- teab peamisi eestvedamise ning ärimudelite teooriaid ja nende rakendamise mehhanisme elulistes olukordades;
- selgitab jätkusuutlike ärimudelite olemust ja innovatsiooni võimalusi.
learning outcomes in the course in Eng.
After completing this course, the student:
- knows the basic principles of management and can transfer them to real life situations;
- understands the role of leadership and entrepreneurship in modern society;
- is aware of self-management competences and can analyse them;
- gives examples of sustainable business models in the business environment and evaluates them;
- knows the main leadership theories and business model theories together with their application mechanisms in real-life situations;
- explains the nature of sustainable business models and the possibilities for innovation.
brief description of the course in Estonian
Õppeaine koosneb kahest osast: ettevõtte juhtimine (50% mahust) ning jätkusuutlikud ärimudelid (50% mahust).
Ettevõtte juhtimine.
Organisatsiooni ülesehitus ja selle toimimiseks teostatav juhtimine ning peamised eestvedamise teooriad. Materjali illustreerivad arutlusele tulevad juhtumid ja teadusartiklid. Üliõpilased teadvustavad ja analüüsivad enese eestvedamise kompetentse läbi erinevate ülesannete ja testide.
Jätkusuutlikud ärimudelid.
Ülevaade jätkusuutlike ärimudelite põhimõtetest ja innovatsioonist. Arutletakse ärimudeleid kui üht võimalikku lähenemist, mis aitab ettevõtetel oma tegevust analüüsida ning kujuneda jätkusuutlikuks ettevõtteks. Arutelud ja harjutused jätkusuutlike ärimudelite ja nende innovatsioonivõimaluste kasutamiseks ettevõttes, et rakendada jätkusuutlikkuse põhimõtteid ettevõtte põhiprotsesside arendamiseks ning ühiskonda panustamisel.
brief description of the course in English
The course consists of two parts: business management (50% ) and sustainable business models (50%)
Business Management.
The basic principles of management - the structure of an organisation and the management needed to operate it, as well as the main leadership theories. The material is illustrated by cases and scientific articles that come up for discussion. Students become aware of and analyse self-management competences through various tasks and tests.
Sustainable Business Models. An overview of sustainable business model theory and innovation. Discussions about business models as essential tools in transforming to more sustainable businesses. Discussions and exercises on how to use sustainable business models and sustainable business model innovations to explore how companies can adopt more sustainable business practices.
type of assessment in Estonian
Eristav hindamine - kursuse jooksul tehtavad ülesanded ja eksam
type of assessment in English
Distinctive evaluation - assignments during the course, and exam
independent study in Estonian
-
independent study in English
-
study literature
Üksvärav, R. (2008). Organisatsioon ja juhtimine (4 tr.). Tallinn: Tallinna Tehnikaülikooli Kirjastus.
RESTART Sustainable Business Model Innovation. London: Palgrave 2018.
Õppimist toetav õppekirjandus on Moodle õppematerjalides
study forms and load
daytime study: weekly hours
3.0
session-based study work load (in a semester):