course aims in Estonian
Aine eesmärk on võimaldada üliõpilastel planeerida ja/või praktiliselt läbi teha ettevõtlusprotsess tehnoloogial põhineva äriidee rakendamiseks ja/või tehnoloogiaettevõtte asutamiseks (meeskonnatööna ja interdistsiplinaarse õppena) ning anda üliõpilastele võimalus omandada teadmisi ja saada praktilisi kogemusi erinevate tehnoloogiatel põhinevate äriideede kommertsialiseerimisest.
course aims in English
The aim of this course is to allow students to plan and/or carry out a business process for implementing a technology-based business idea and/or establishing a technology company (teamwork and interdisciplinary learning) and to give students the opportunity to bring the business idea to the market.
learning outcomes in the course in Est.
Aine läbinud üliõpilane:
- hindab tehnoloogia valdkonna ärivõimalusi rahvusvahelises ettevõtluskeskkonnas;
- arendab tehnoloogia äriideed (sh startup) ja ärimudelit ning planeerib ettevõtte põhiprotsesse;
- testib äriidee sobivust valitud turule;
- kavandab tehnoloogiaettevõtte turundustegevusi ja strateegiaid;
- kavandab ja põhjendab tehnoloogia äriidee äriplaani;
- esitleb äriideed partnerite ja investorite kaasamiseks;
- analüüsib enda ettevõtlikku mõtteviisi.
learning outcomes in the course in Eng.
After completing this course the student:
- evaluates technology field business opportunities in an international business environment;
- develops technology based business idea (including startup) and business models, and plans the company's core processes;
- tests the suitability of a business idea for the selected market;
- designs technology company marketing activities and strategies;
- designs and justifies the technology based business idea and business plan;
- introduces business ideas to involve partners and investors;
- analyzes their entrepreneurial mindset.
brief description of the course in Estonian
NB! Aine on mõeldud deklareerimiseks ainult MAEM Ettevõtlik juhtimine MBA õppekava üliõpilastele. Õppejõul on õigus kõik muud deklaratsioonid tühistada, tuginedes õppekorralduse eeskirja (ÕKE) § 12 lõikes 11 kirjapandud eranditele, et aine kuulub ainult tasulisse õppekavasse ja ainel on limiteeritud kuulajakohtade arv.
Klientide probleemide määratlemine. Ärivõimaluste leidmine. Äriideede väljatöötamine ja hindamine. Ettevõtluskeskkond. Ettevõtte elutsükli etapid ja nende eripära, ettevõtlusprotsess. Toote või teenuse idee visualiseerimine. Äriidee testimine. Turu segmenteerimine ja endale sobivate segmentide valik. Äriplaani koostamise põhimõtted. Äriplaani ja –mudeli esitlemise võimalused.
brief description of the course in English
NB! The subject is intended for declaration only to MAEM Entrepreneurial Management MBA curriculum students. The lecturer has the right to cancel all other declarations based on the exceptions written in § 12 (11) of the Academic Policies (AP) the course is available only in a self-paid curriculum and there are limited number of places available.
Defining customer problems. Discovering business opportunities. Developing and evaluating business ideas. Business environment. Business life cycle stages and their peculiarities, business process. Visualization of a product or service idea. Testing a business idea. Market segmentation and selection the appropriate segments. Principles of preparing a business plan. Opportunities to present a business plan and model.
type of assessment in Estonian
-
type of assessment in English
-
independent study in Estonian
-
independent study in English
-
study literature
Thomas N. Duening, Robert A. Hisrich, Michael A. Lechter (2014). Technology Entrepreneurship: Taking Innovation to the Marketplace 2nd Edition, Academic Press
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):
exercises
2.0
exercises
15.0