course aims in Estonian
Tutvustada rahandusalaste uuringute tänapäevaseid kontseptsioone ja meetodeid ning õpetada üliõpilasi neid kriitiliselt hindama ja kasutama; anda teadmisi uurimisprotsessi planeerimiseks, uurimiskava koostamiseks, teoreetilise käsitluse ja praktilise uurimuse seostamiseks; süvendada doktorandide erialase kirjandusega töötamise kogemusi; anda neile võimalusi avalikuks esinemiseks ja oma seisukohtade esitamiseks.
course aims in English
To introduce contemporary concepts and methods of research in finance and to teach students for their critical evaluation and use; to give knowledge for planning research process, compile research plan, interconnect theoretical approach and empirical research; to extend the experience of the doctoral student in working with scientific literature in his/her field; to give an opportunity to practise public presentation and giving his/her own points of view.
learning outcomes in the course in Est.
Üliõpilane:
1. tunneb sotsiaalteaduslike uuringute tänapäevaseid kontseptsioone ja meetodeid;
2. omab põhjalikke teadmisi oma doktoritööga seotud teemal publitseeritud; teaduskirjanduses väljendatud seisukohtadest ja oskab neid analüüsida ning hinnata;
3. oskab ette kanda oma uurimistöö tulemusi;
4. oskab ette valmistada vähemalt kaks teadusartiklit;
5. oskab diskuteerida kaasdoktorantide uurimistöid.
learning outcomes in the course in Eng.
The students will:
1. know contemporary concepts and methods of research in economics;
2. know the scientific publications within his/her topic of thesis, will be to analyze and evaluate the main statements;
3. be able to present own research papers;
4. prepare at least two scientific articles;
5. be able to discuss research papers with other doctoral students.
brief description of the course in Estonian
Perioodiliselt korraldatava seminari jooksul antakse laiapõhjaline ülevaade rahandusalaste uuringute tänapäevastestest kontseptsioonidest ja meetoditest; õpetatakse üliõpilasi neid kriitiliselt hindama ja kasutama; antakse teadmisi uurimisprotsessi planeerimiseks, uurimiskava koostamiseks, teoreetilise käsitluse ja praktilise uurimuse seostamiseks; üliõpilane töötab iseseisvalt juhendajaga kooskõlastatud programmi alusel talle vajalike allikmaterjalidega ning teeb loetud kirjandusest ja uurimistulemustest vastavatel seminaridel kaks referatiivset ülevaadet; samuti oponeerib üliõpilane kaasüliõpilaste ettekandeid ja osaleb aktiivselt rühmadiskussioonidel.
brief description of the course in English
At the periodically organised seminar an introduction about contemporary concepts and methods of research in finance will be given; students will be teached for their critical evaluation and use; will be given knowledge for planning research process, compiling research plan and how to interconnect theoretical approach and empirical research; the student works independently on the programme agreed upon with the supervisor; makes two presentations based on the results of the research and references; also acts as an opponent for other doctoral students; actively participates in teamwork.
type of assessment in Estonian
Seminaris tehtut hinnatakse arvestusega; arvesse võetakse tehtud referaatide põhjalikkus ja sisutihedus ning oma seisukohtade argumenteeritud esitamine; kursuse jooksul valmib igal üliõpilasel vähemalt kaks artiklit.
type of assessment in English
To pass the final test in the Special Workshop of Economics the following is taken into consideration: thoroughness and succinctness of the presented paper and well-founded presentation of his/her own statements; every student prepares at least two articles during the course.
independent study in Estonian
Kursus(t)el aktiivselt osalemine, uurimiskava koostamine ja ettekanded, oponeerimine ja aktiivne osavõtt diskussioonidest.
independent study in English
Active participation in the course(s), compiling or improving a research plan, presenting papers, being an opponent for other doctoral students; actively participating in teamwork.
study literature
Kirjandus vastavalt seminari läbiviia ja juhendaja soovitustele.
According to the suggestions of supervisor and seminar leader.
study forms and load
daytime study: weekly hours
2.0
session-based study work load (in a semester):