course aims in Estonian
Aine eesmärgid on:
• rakendada praktikas eelnevalt kogutud teadmisi analoog- ja digitaalelektroonika põhilülitustest;
• suureneda tudengite iseseisva tehnilise kirjanduse leidmise ja uurimise oskusi;
• suureneda tudengite võrdlus analüüsi oskusi.
course aims in English
The goals of the subject are:
• to apply previously acquired knowledge on analog and digital circuit design in practice;
• to increase students’ individual skills to find and research sources of technical information;
• to increase students’ comparative analysis skills.
learning outcomes in the course in Est.
Aine läbimise käigus üliõpilane:
• loob endale vajaliku teoreetilise alusbaasi tehnilise ülesanne praktiliseks realiseerimiseks;
• omandab oskuseid elektroonikaseadme praktilisest koostamisest, simuleerimisest ja tehnilise dokumentatsiooni kirjutamisest.
learning outcomes in the course in Eng.
Student who is passing the subject:
• builds theoretical base needed for practical implementation of a technical task;
• develops the skills for electrical device practical realization, simulation and writing technical documentation.
brief description of the course in Estonian
Kursusel rakendatakse praktikas eelnevalt kogutud teadmisi analoog- ja digitaalelektroonika põhilülitustest. Tudengid valivad endale õppejõu poolt etteantud valikust sobiva tehnilise ülesande või käivad välja omapoolse ülesande, mille õppejõud kas kinnitab või millele õppejõud omapoolsete ettepanekutega vastab, kui ülesanne ei vasta kursuse sisule või tasemele. Tudengid analüüsivad erinevaid tehnilisi lahendusi ja valivad oma ülesande täitmiseks välja kõige sobivama. Praktilise töö tulemusena koostab iga tudeng oma ülesande põhjal skeemitehnilise lahenduse, teostab vajalikud simuleerimised ja kirjutab tehtu kohta aruande, mida on võimalik tulevase bakalaureuse lõputöö osana kasutada.
brief description of the course in English
During the course students apply previously acquired analog and digital circuit design knowledge on practice. Students select a technical task from the proposed list or come up with their own proposal which is reviewed by the course owner for consistency. Students analyze different implementation options and select the most appropriate one for their task. As a result of the practical work done, students compose a circuit realization, perform needed simulations and compose a report based on the results, which they can use in their future BSc theses.
type of assessment in Estonian
Hindeline arvestus.
type of assessment in English
Graded Assessment.
independent study in Estonian
-
independent study in English
-
study literature
Põhiõpikud:
• D.I. Crecraft and S. Gergely. Analog Electronics:Circuits, Systems and Signal Processing. Butterworth-Heinemann, 2002.
• D.C. Green. Digital Electronics, 5th Edition. Longman, 1999.
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):