course aims in Estonian
Kursuse eesmärk on õppida tundma kaugosalusrobotite (KOR) võimalusi sotsiaalse suhtluse laiendamise viisina (eri kontekstides, sh haridus ja ettevõtlus) ning õppida selliseid roboteid kasutusele võtma, seadistama ja täiendama.
course aims in English
The aim of this course is to discover the capabilities of telepresence robotics (TPR) in enhancing social interaction (in different contexts, including education and business) and learn to deploy, configure and extend such robots.
learning outcomes in the course in Est.
Õppeaine läbinud üliõpilane:
- võrdleb KOR ja videokonverentsi kasutamise põhimõttelisi erisusi ja hindab KOR kasutamise asjakohasust eri sotsiaalsetes olukordades;
- tuvastab ja analüüsib (SWOT või mõnes muus vormis) KOR kasutamise eetilisi ja sotsiaalseid aspekte (privaatsus, turvalisus, ligipääsetavus, eelarvamuste ja ebavõrdsuse vältimine);
- tuvastab ja analüüsib KOR kasutavate üliõpilaste õpetamisel tekkivaid võimalusi ja väljakutseid;
- rakendab KORi pööratud klassiruumi ja koostöise õppimise kontekstis;
- analüüsib KOR kasutamise tehnilisi võimalusi ja piiranguid erinevates kontekstides (näiteks tajuerisused);
- kirjeldab KOR tehnilisi tööpõhimõtteid ja vajadusel täiendab neid tarkvaraliselt või riistvaraliselt.
learning outcomes in the course in Eng.
After completing this course, the student:
- compares the main differences between videoconferencing and TPR and determine the relevance of TPR in different social interaction situations;
- identifies and analyses (in the form of SWOT or similar) different ethical and social aspects of TPR use (privacy, security, accessibility, countering inequality and prejudice etc);
- identifies and analyses opportunities and challenges when teaching TPR students;
- applies TPR in 'flipped classroom' and collaborative learning situations;
- analyses technical possibilities and limitations of TPR use in different contexts (e.g. human senses);
- describes how TPR robots technically work and is able to extend them with additional hardware and software.
brief description of the course in Estonian
Kursus koosneb kuuest 1 EAP mahuga õpimoodulist: (1) hübriidõppe ja kaugosaluse võrdlus; kaugosaluses kasutatavad innovaatilised õpetamis- ja õpimeetodid; (2) kaugosaluse sotsiaalsed ja eetilised aspektid; (3) kaugosalus ühisõppes; (4) kaugosalevate tudengite õpetamise võimalused ja väljakutsed; (5) kaugosalusrobotite kasutamise tehnilised piirangud; (6) kaugosaluse laiendamine ja täiustamine.
brief description of the course in English
The course consists of six learning experience modules (1 ECTS each): (1) video conferencing vs TPR; (2) social and ethical aspects of TPR; (3) TPR in collaborative learning; (4) teaching tele-presented students - opportunities and challenges; (5) the technical limitations of TPR; (6) how TPR technically work and how to modify them.
Introductory video for EuroTeQ students: https://www.youtube.com/watch?v=YXBABityF84
type of assessment in Estonian
-
type of assessment in English
-
independent study in Estonian
-
independent study in English
-
study literature
Õppejõudude poolt soovitatud õppematerjal.
Literature recommended by the lecturers.
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):