course aims in Estonian
Teadustöö kvaliteedi määrab ära teadustöö koostamise metoodika tundmine, mis on ka selle aine õpetamise eesmärgiks. Õppeaine õpetab tudengitele mõtlemist ja teadustöö põhialuseid, mille juurde kuuluvad ka erinevad teadustöö meetodid. Magistriseminarid viiakse läbi eesmärgiga tõhustada üliõpilaste iseseisvat tööd teadusartiklite ja muude asjakohaste valdkonda kuuluvate trükistega tutvumisel, artiklite ettevalmistamisel ja esitlusel, loetud materjali analüüsimisel. Ning anda magistrantidele põhjalik kogemus teadusliku ettekande ettevalmistamisest ja esitamisest rahvusvahelistel konverentsidel.
course aims in English
The quality of research project will be enhanced by a good understanding of the research design. This will inform thinking and foundations for the design of a project. Including the introduction to key methodologies to be used in your research. Primary experience how to prepare and present scientific results at international meetings is obtained. On successful completion of this course, students should be able to write and present research papers through use of recent papers form scientific journals.
learning outcomes in the course in Est.
Tudeng oskab teadustööd koostada ja arvestada teadustöö erinevate sammudega alates probleemi tõstatamisega kuni lahenduste võimalustega. Tudeng oskab esineda ja tutvustada oma tööd nii seminarides kui rahvusvahelistel konverentsidel.
learning outcomes in the course in Eng.
The students will know the steps to start research from initial identification of the problem to the generation and testing of hypothesis. Student are able to present their work in seminars and international conferences.
brief description of the course in Estonian
Süsteemne lähenemine teadustöö koostamisele. Teadustöö koostamise metoodika erinevad elemendid. Probleemi püstitus ja arusaam probleemi laiemast vaatenurgast.
Informatsiooni kogumine. Hüpotees. Omandada oskus magistritöö teema valikuks. Iseseisev töö erialakirjandusega. Osalemine erialastel nõupidamistel ja teaduskonverentsidel. Magistriõppe üliõpilane omandab inglise keelse teadusartikli kirjutamise ja ette kandmise kogemuse.
brief description of the course in English
A systematic approach to research design. Elements of research design. Identifying the broad problem area, problem statement. Data gathering. The hypothesis. With selection of master degree theme. Independent work with scientific publications. Participation at research meetings and conferences. Masters students obtain experience how to write and present research papers at international level.
type of assessment in Estonian
-
type of assessment in English
-
independent study in Estonian
-
independent study in English
-
study literature
Õppejõu soovitusel.
Recommended by the lecturer.
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):