course aims in Estonian
NB! Õppeainet loetakse ainult Virumaa kolledžis.
Aine eesmärk on anda baasteadmised tarkade süsteemide analüüsimiseks ja projekteerimiseks ning rakendada omandatud teadmisi meeskonnatöös.
course aims in English
NB! The course is taught only in Virumaa College.
The aim of this course is to provide basic knowledge for analyzing and designing intelligent systems and to apply the acquired knowledge in teamwork.
learning outcomes in the course in Est.
Õppeaine läbinud üliõpilane:
- valib sobiva kaasaegse riistavara, seadmed ja tarkvara targa süsteemi projekteerimiseks;
- loob rakenduse targa süsteemi juhtimiseks ja andmete edastamiseks;
- hindab meeskonnatööd ja projekti ajakava;
- selgitab prototüübi loomise eesmärki, käiku, valitud vahendeid ning lahendatud väljakutseid;
- analüüsib enda ja rühmaliikmete panust meeskonnatöös.
learning outcomes in the course in Eng.
After completing this course, the student:
- selects appropriate modern hardware, devices, and software for designing an intelligent system;
- creates an application for controlling the intelligent system and transmitting data;
- evaluates teamwork and the project schedule;
- explains the purpose, process, chosen tools, and challenges addressed during prototype development;
- analyzes their own and team members' contributions to teamwork.
brief description of the course in Estonian
Õppeaine keskendub kaasaegse riistvara, seadmete ja tarkvara valimisele ning kasutamisele targa süsteemi projekteerimisel. Õppijad loovad rakendusi targa süsteemi juhtimiseks ja andmete edastamiseks. Tähelepanu pööratakse meeskonnatöö ja projekti ajakava hindamisele, prototüübi loomise eesmärgi, protsessi, valitud vahendite ja lahendatud väljakutsete selgitamisele. Arendatakse dokumenteerimise ja esinemisoskuseid. Analüüsitakse individuaalset ja rühmaliikmete panust meeskonnatöösse, et arendada oskust reflekteerida ja täiustada koostööpõhiseid projekte.
brief description of the course in English
The course focuses on the selection and utilization of modern hardware, devices, and software in the design of intelligent systems. Students develop applications for controlling intelligent systems and transmitting data. Emphasis is placed on evaluating teamwork and project schedules, explaining the purpose, process, selected tools, and challenges addressed during prototype development. Documentation and presentation skills are developed. The course includes analyzing individual and team members' contributions to teamwork to enhance the ability to reflect on and improve collaborative projects.
type of assessment in Estonian
Hinne kujuneb kursuse jooksul. Arvestatakse nii tähtaegselt esitatud töid, dokumentide täielikkust, korrektsust ja põhjalikkust, ettekandeid, esitlusoskust kui ka saavutatud lõpptulemust. Hinne kujuneb esitatud veebipäevikute, projekti kirjaliku ja suulise aruande ning tulemuste kaitsmise koondhindena.
Hinne jaguneb:
· Videopäevikute (5 tk) koostamine, esitlemine, rollide jaotamine meeskonnas, ajakavast kinnipidamine – 25% hindest.
· Sobivate vahendite valik ja prototüübi praktiline lahendamine – 25% hindest.
· Suuline kaitsmine ja kirjalik aruanne – 50% hindest.
· Enese- ja meeskonnaliikme analüüs, retsensioon teiste meeskondade projektidele ning tagasiside kursuse protsessile – nõutud lõpetamise eeltingimus, kuid mitte hinnatav.
Maksimaalne punktide arv on vastavalt 25+25+50=100 punkti, mis teisendatakse kursuse hindeks järgnevalt:
1) 91-100 punkti – suurepärane (5);
2) 81-90 punkti - väga hea (4);
3) 71-80 punkti – hea (3);
4) 61-70 punkti – rahuldav (2);
5) 51-60 punkti – kasin (1);
6) 0-50 punkti – puudulik (0).
type of assessment in English
The grade is determined throughout the course. It takes into account the timely submission of assignments, the completeness, accuracy, and thoroughness of documents, presentations, presentation skills, and the achieved final outcome. The grade is calculated as a composite score of the submitted video diaries, the written and oral project report, and the defense of results.
The grade distribution is as follows:
· Preparation of video diaries (5 entries), presentation, role distribution within the team, and adherence to the schedule – 25% of the grade.
· Selection of appropriate tools and practical implementation of the prototype – 25% of the grade.
· Oral defense and written report – 50% of the grade.
· Self-analysis and analysis of team members, review of other teams' projects, and feedback on the course process – required for course completion but not graded.
The maximum total score is 25+25+50=100 points, which is converted into the course grade as follows:
91–100 points – excellent (5);
81–90 points – very good (4);
71–80 points – good (3);
61–70 points – satisfactory (2);
51–60 points – poor (1);
0–50 points – insufficient (0).
independent study in Estonian
Iseseisva töö orienteeruvaks mahuks on eelduslikult 148 tundi. See sisaldab nii vajaliku teoreetilise materjali läbitöötamist ja omandamist, vajadusel konkreetse ettevõtte või asutuse külastamist, intervjuud tellijaga, rühmatöö ja iseseisvate ülesannete teostamist, sh prototüübi koostamist. Ainet on võimalik läbida töökohapõhise õppena, kus 148 tundi on võimalik teostada projekt oma töökohal.
independent study in English
The estimated workload for independent study is approximately 148 hours. This includes studying and mastering the necessary theoretical material, visiting a specific company or institution if needed, conducting interviews with the client, performing group work and independent tasks, including prototype development. The course can also be completed through workplace-based learning, where the 148 hours can be dedicated to a project at the student's workplace.
study literature
Õppe- ja teaduskirjandust uuritakse iseseisvalt, vastavalt projekti teemale. Täiendavad õppematerjalid esitatakse Moodle kursusel.
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):
lecturer in charge
Mare Roosileht, direktor (EV - Virumaa Kolledž)