course aims in Estonian
Aine eesmärk on:
- tutvustada tähtsamaid tehnilisi õppevahendeid, seadmeid ja õppeprotsessis kasutatavaid tehnilisi süsteeme, nende kasutusala, tööpõhimõtet ja käsitsemist;
- õpetada valima ja kasutama sobivat esitlustehnikat arvestades visualiseerimise põhireegleid;
- õpetada digiõppevara loomise võimalusi, milles kasutatakse nii video, heli, pildi kui tekstilist infot;
- õpetada kasutama meediat, e-õpet, virtuaalseid keskkondi ja sisuhaldussüsteeme.
course aims in English
The aim of this course is to:
- introduce the most important technical teaching aids, tools, equipment and technical systems used in the learning process, their use, working principle and handling;
- teach to choose and use appropriate presentation techniques considering the basic rules of visualization;
- teach the possibilities of creating digital learning materials that use video, audio, image and textual information;
- teach the use of media, e-learning, virtual environments and content management systems.
learning outcomes in the course in Est.
Aine läbinud üliõpilane:
- koostab digiõppevara vastavalt õpieesmärkidele ja visualiseerimise soovitustele;
- analüüsib õppeprotsessi ja valib õpieesmärkide täitmise toetamiseks parima komplekti digivahendid, põhjendades valikut;
- valib, kujundab ja rakendab didaktiliselt mõjusat digiõppevara lähtudes visualiseerimise põhireeglitest;
- analüüsib sihtrühma vajadusi ja kombineerib erinevatest e-õppe vahenditest tervikliku õpikeskkonna.
learning outcomes in the course in Eng.
After completing this course, the student:
- compiles digital learning materials in accordance with the learning objectives and visualization recommendations;
- analyzes the learning process and selects the best set of digital tools to support the achievement of the learning objectives, justifying the choice;
- selects, designs and implements a didactically effective digital learning material based on the basic rules of visualization;
- analyzes the needs of the target group and combines a comprehensive learning environment from different e-learning tools.
brief description of the course in Estonian
Põhilised tehnilised õppevahendid, seadmed ja õppeprotsessis kasutatavad tehnilised süsteemid, nende kasutusala ja tööpõhimõte. Erinevad esitlemise tehnikad. Digiõppevara loomine, näitlikustamise põhireeglid: teksti visualiseerimine, kujundamise strateegia, heli kasutamine, õppevideote loomine. Esitlemise võimalused, loomise ja õppijate kaasamise vahendid. Meeskonna suhtlust ja koostööd toetavad vahendid. Digiõpe. Hübriidõpe või hajaõpe, põimõpe. Digiõpe: kontseptsioon ja vajadus. Digiõppe komponendid: õpikeskkonnad ja tehnikad. E-õppe standardid ja regulatsioonid. E- kursuse elemendid.. E-kursuse struktuur ja korraldus. Didaktika e-õppes. E-kursuse analüüs ja efektiivsuse hindamine. E-õppe korraldamine. Pööratud klassiruum, virtuaal- ja kauglaborid. Meedia õppetöös.
brief description of the course in English
Basic technical teaching aids, equipment and technical systems used in the learning process, their use and principle of operation. Different presentation techniques. Creation of digital learning materials, basic rules of illustration: text visualization, design strategy, use of sound, creation of instructional videos. Opportunities for presentation, creation and involvement of learners. Tools to support team communication and collaboration. Digital learning. Hybrid or diffuse learning, intertwining, blended learning. Digital learning: concept and need. Components of digital learning: learning environments and techniques. E-learning standards and regulations. Elements of an e-course. Structure and organization of an e-course. Didactics in e-learning. E-course analysis and evaluation of effectiveness. Organizing e-learning. Flipped classroom, virtual and remote laboratories. Media in education.
type of assessment in Estonian
Arvestus. Iseseisvad tööd
type of assessment in English
Arvestus iseseisvad tööd
independent study in Estonian
Annab õppejõud
independent study in English
Annab õppejõud
study literature
1. Lever-Duffy Judy, McDonald Jean B.(2008), Teaching and Learning with Technology, Pearson Education, Inc. 486 p.
Täiendav kirjandus: annab õppejõud
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):
practices
2.0
practices
26.0