course aims in Estonian
Õppeaine eesmärk on:
- anda üliõpilastele teaduslike ja praktiliste probleemide lahendamise oskusi;
- õpetada teadus-arendustöö üldisi põhimõtteid;
- tutvustada teadustööl põhinevat innovatsiooni;
- õpetada teadusprojektide koostamise ja juhtimise põhimõtteid;
- arendada üliõpilaste praktilise iseseisva töö tegemise oskusi;
- õpetada uurimistöö tulemuste kirjalikku esitamist;
- arendada uurimistöö tulemuste suulist esitamist.
course aims in English
The aim of this course is to:
- develop knowledge and skills to solve scientific and practical problems;
- teach main principles of research;
- introduce science based innovation;
- introduce writing and executing of research projects;
- develop practical skills for independent research work;
- teach scientific report writing;
- develop skills present research project results orally.
learning outcomes in the course in Est.
Aine läbinud üliõpilane:
- on saanud süsteemse ülevaate eriala põhiprobleemidest;
- oskab lahendada teaduslikke ja praktilisi probleeme;
- valdab teadus-arendustöö üldisi põhimõtteid;
- tunneb innovatsiooni põhialuseid;
- tunneb teadusprojektide koostamise ja juhtimise põhimõtteid;
- omab praktilise iseseisva töö oskusi;
- oskab esitada uurimistöö tulemusi kirjalikult ja suuliselt;
- seob praktilise töö käigus saadud tulemusi teoreetiliste õpingute käigus omandatuga.
learning outcomes in the course in Eng.
After completing this course the student:
- has systematic overview of the main problems in the field;
- has skills to solve scientific and practical problems;
- knows main principles of research work;
- has basic knowledge on innovation;
- knows main principles of compiling and realization of projects;
- has the ability to work independently;
- is able present results of research in writing and orally;
- is able associate results of practical study with theory.
brief description of the course in Estonian
Teadus. Teaduse eesmärgid ja komponendid. Teadustöö eetika. Uurimistöö projektide liigid ja rahastamine. Uurimistöö etapid. Uurimistöö teema valik, probleemi püstitus, eesmärkide, hüpoteeside ja uurimisküsimuste sõnastamine. Teabe otsing. Uurimismetoodika valik. Uuringute teostamine. Tulemuste analüüs ja interpreteerimine. Uurimistöö kirjalik vormistamine, akadeemiline kirjutamine. Uurimistöö tulemuste avalik suuline esitamine ja kaitsmine.
brief description of the course in English
What is science. Objective and components of science. Ethics of science. Classes of research projects and financing. Stages of the research work. Choice of the research topic, approach, formulating of goal, hypothesis and research questions. Search of information. Choice of research methodology. Research work. Analysis and interpretation of results. Presentation of research results, scientific writing. Oral presentation of research results.
type of assessment in Estonian
Lõpphinne kujuneb uurimistöö aruande, seminariettekande ja 2
teadustöö aruande retsensiooni ja 2 ettekande arvustuse punktide
summana. Maksimaalselt on võimalik saada 50+30+5+5+5+5=100
punkti, mis teisendatakse hindeks järgnevalt:
1) «A» («5») 91-100 punkti – «suurepärane»
2) «B» («4») 81-90 punkti – «väga hea»
3) «C» («3») 71-80 punkti – «hea»
4) «D» («2») 61-70 punkti – «rahuldav»
5) «E» («1») 51-60 punkti – «kasin»
6) «F» («0») 0-50 punkti – «puudulik»
type of assessment in English
Final grade is based on the report of the research work, seminar presentation, and reviewer reports of 2 reports of the research work of fellow students and 2 presentations of fellow students. Maximum points would be 50+30+5+5+5+5=100 accordingly. The final grade forms as follows:
1) «A» («5») 91-100 punkti – «excellent»
2) «B» («4») 81-90 punkti – «very good»
3) «C» («3») 71-80 punkti – «good»
4) «D» («2») 61-70 punkti – «sufficient»
5) «E» («1») 51-60 punkti – «poor»
6) «F» («0») 0-50 punkti – «insufficient»
independent study in Estonian
-
independent study in English
-
study literature
Õppematerjalid sisestakse Moodle keskkonda.
Study literature will be available on Moodle.
study forms and load
daytime study: weekly hours
4.0
session-based study work load (in a semester):