E-turundus (TMM2470)
PÕHIANDMED
õppeaine register
A - põhiregister
õppeaine kood
TMM2470
õppeaine nimetus eesti k
E-turundus
õppeaine nimetus inglise k
E-marketing
õppeaine maht AP
-
õppeaine maht EAP
6.00
deklareeritav
jah
õppeaine täies mahus läbitav e-õppes
jah
kontrollivorm
eksam
õpetamise semester
sügis-kevad
õppekeel
eesti keel
inglise keel
Õppekavad, millesse aine kuulub
kavaversiooni kood
aine kohustuslik
TVTB12/25
jah
Ainet õpetavad struktuuriüksused
MM - ärikorralduse instituut
Ainekaardi link
Tunniplaani link
Vaata tunniplaani
Versioon:
VERSIOONIPÕHISED ANDMED
õppeaine eesmärgid eesti k
Aine eesmärk on:
- tutvustada e-turunduse ja e-kaubanduse teooriaid, terminoloogiat ja trende;
- aidata üliõpilastel orienteeruda kaasaegses infotehnoloogilises ühiskonnas e-turunduse ja e-kaubanduse seisukohalt;
- anda üliõpilastele praktilisi juhiseid e-turundustegevuste planeerimiseks.
õppeaine eesmärgid inglise k
The aim of this course is to:
- introduce theories, terminology, and trends in e-marketing and e-commerce;
- help students navigate the modern information technology society from the perspective of e-marketing and e-commerce;
- provide students with practical guidance for planning e-marketing activities.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Õppeaine läbinud üliõpilane:
- kasutab asjakohaselt e-turunduse ja e-kaubanduse terminoloogiat;
- määratleb ja eristab e-kaubanduse ja e-turunduse mudeleid ning võimalusi;
- orienteerub kaasaegses infotehnoloogilises ühiskonnas e-turunduse ja e-kaubanduse seisukohalt;
- planeerib e-turunduse tegevusi, rakendades valdkonna põhipraktikaid ja põhimõtteid.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
Students who have completed the course:
- use e-marketing and e-commerce terminology appropriately;
- define and distinguish between e-commerce and e-marketing models and opportunities;
- navigate the modern information technology society from the perspective of e-marketing and e-commerce;
- plan e-marketing activities, applying the basic practices and principles of the field.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
E-turunduse ja e-kaubanduse põhimõisted. E-kampaaniate analüüsimine. E-turunduse tööriistad. E-kaubanduse mudelid ja praktilised vahendid. Digitaalsed platvormid. Analüüsimise ja planeerimise tööriistad. Mõjuisikud ja sotsiaalmeedia. Kodulehe UX/UI. SEO ja SERP. Plokiahela tehnoloogia ja DAO. AI ja tulevikutrendid.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
E-marketing and e-commerce theories. E-campaign analysis. E-marketing tools. E-marketing models and practical tools. Digital platforms. Planning and analysis tools. Influencers and social media. Homepage UX/UI. SEO and SERP. Blockchain technology and DAO. AI and future trends.
hindamisviis eesti k
seminarides osalemine (0,3), kodutöö (0,1), ettekanne (0,2), kirjalik eksam (0,4)
hindamisviis ingl k
participating in seminars (0.3), report (0.1), presentation (0.2), written examination (0.4)
iseseisev töö eesti k
enese- ja grupianalüüs
iseseisev töö ingl k
individual and collective analysis
õppekirjandus
Academical and practical study materials that contain keywords:
“E-marketing”, ”Internet marketing”, “Online marketing“, „Social media marketing“
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
2.5
sessioonõppe töömahud (semestris):
loenguid
1.0
loenguid
-
praktikume
0.0
praktikume
-
harjutusi
1.5
harjutusi
-
vastutav õppejõud
-
ÕPPEJÕU AINEKAVA INFO
õppetöö semester
õpetav õppejõud / üksus
õppetöö keel
Laiendatud ainekava
2025/2026 sügis
Bert Reila, MM - ärikorralduse instituut
inglise keel
    2025_E_Marketing_Course_Syllabus.docx.pdf 
    HKRIT.112826_E-marketing criteria eng.pdf 
    Ainekaart eesti keeles
    Ainekaart inglise keeles