õppeaine eesmärgid eesti k
Aine eesmärk on:
- tutvustada e-turunduse ja e-kaubanduse teooriaid, terminoloogiat ja trende;
- aidata üliõpilastel orienteeruda kaasaegses infotehnoloogilises ühiskonnas e-turunduse ja e-kaubanduse seisukohalt;
- anda üliõpilastele praktilisi juhiseid e-turundustegevuste planeerimiseks.
õppeaine eesmärgid inglise k
The aim of this course is to:
- introduce theories, terminology, and trends in e-marketing and e-commerce;
- help students navigate the modern information technology society from the perspective of e-marketing and e-commerce;
- provide students with practical guidance for planning e-marketing activities.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Õppeaine läbinud üliõpilane:
- kasutab asjakohaselt e-turunduse ja e-kaubanduse terminoloogiat;
- määratleb ja eristab e-kaubanduse ja e-turunduse mudeleid ning võimalusi;
- orienteerub kaasaegses infotehnoloogilises ühiskonnas e-turunduse ja e-kaubanduse seisukohalt;
- planeerib e-turunduse tegevusi, rakendades valdkonna põhipraktikaid ja põhimõtteid.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
Students who have completed the course:
- use e-marketing and e-commerce terminology appropriately;
- define and distinguish between e-commerce and e-marketing models and opportunities;
- navigate the modern information technology society from the perspective of e-marketing and e-commerce;
- plan e-marketing activities, applying the basic practices and principles of the field.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
E-turunduse ja e-kaubanduse põhimõisted. E-kampaaniate analüüsimine. E-turunduse tööriistad. E-kaubanduse mudelid ja praktilised vahendid. Digitaalsed platvormid. Analüüsimise ja planeerimise tööriistad. Mõjuisikud ja sotsiaalmeedia. Kodulehe UX/UI. SEO ja SERP. Plokiahela tehnoloogia ja DAO. AI ja tulevikutrendid.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
E-marketing and e-commerce theories. E-campaign analysis. E-marketing tools. E-marketing models and practical tools. Digital platforms. Planning and analysis tools. Influencers and social media. Homepage UX/UI. SEO and SERP. Blockchain technology and DAO. AI and future trends.
hindamisviis eesti k
seminarides osalemine (0,3), kodutöö (0,1), ettekanne (0,2), kirjalik eksam (0,4)
hindamisviis ingl k
participating in seminars (0.3), report (0.1), presentation (0.2), written examination (0.4)
iseseisev töö eesti k
enese- ja grupianalüüs
iseseisev töö ingl k
individual and collective analysis
õppekirjandus
Academical and practical study materials that contain keywords:
“E-marketing”, ”Internet marketing”, “Online marketing“, „Social media marketing“
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
2.5
sessioonõppe töömahud (semestris):