Turundus (TMM2150)
PÕHIANDMED
õppeaine register
A - põhiregister
õppeaine kood
TMM2150
õppeaine nimetus eesti k
Turundus
õppeaine nimetus inglise k
Basic Marketing
õppeaine maht AP
4.00
õppeaine maht EAP
6.00
deklareeritav
jah
õppeaine täies mahus läbitav e-õppes
ei
kontrollivorm
eksam
õpetamise semester
sügis
õppekeel
eesti keel
inglise keel
Aine on eelduseks
Turunduse juhtimine (TMM2420)
Turunduskommunikatsioon ja tarbijakäitumine (MMM3070)
Õppekavad, millesse aine kuulub
kavaversiooni kood
aine kohustuslik
TVTB12/25
jah
Ainet õpetavad struktuuriüksused
MM - ärikorralduse instituut
Ainekaardi link
Tunniplaani link
Vaata tunniplaani
Versioon:
VERSIOONIPÕHISED ANDMED
õppeaine eesmärgid eesti k
Turunduse põhimõistete ja alusteooriate mõistmine. Praktiliste oskuste arendamine turundusmudelite ja -uuringute meetodite rakendamisel organisatsiooni tasandil.
õppeaine eesmärgid inglise k
Understanding marketing terms and theories. Enhancing skills in implementing marketing models and research methods.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Õppeaine läbinud üliõpilane:
- LO 1 määratleb kaasaegseid turundustermineid;
- LO 2 kirjeldab turunduskontseptsioone ja turundusotsuseid mõjutavaid tegureid;
- LO 3 selgitab teoreetilisi turundusmudeleid;
- LO 4 rakendab erinevaid turundusuuringute meetodeid;
- LO 5 rakendab teadmisi meeskonnatöö kohta;
- LO 6 määratleb organisatsiooni turundustegevused.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
After completing this course, the student:
- LO 1 defines contemporary marketing terms;
- LO 2 describes marketing concepts and factors that influence marketing decisions;
- LO 3 explains theoretical marketing models;
- LO 4 implements various marketing research methods;
- LO 5 applies the knowledge about the teamwork;
- LO 6 identifies an organisation`s marketing activities.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Kursus tutvustab turunduse põhimõisteid. Alustame küsimusega: Mis on turundus? Lihtsustatult öeldes on turundus klientide kaasamine ja kasumlike kliendisuhete haldamine. Turunduse eesmärk on luua klientidele väärtust, et saada klientidelt vastutasuks väärtust. Arutame turundusprotsessi - alates klientide vajaduste mõistmisest kuni kliendiväärtusest lähtuvate turundusstrateegiate ja integreeritud turundusprogrammide väljatöötamiseni, kliendisuhete loomise ja ettevõtte jaoks väärtuse leidmiseni. Uurime sotsiaalseid, majanduslikke, tehnoloogilisi, õiguslikke, eetilisi ja muid keskkonnategureid ning nende mõju turundustegevusele. Arutame peamisi turundust mõjutavaid suundumusi ja tegureid digitaalmeedia ajastul. Üliõpilased omandavad põhiteadmised ja -oskused, mis on vajalikud toodete, teenuste ja ideede turustamiseks ülemaailmsel turul. Põhimõistete tundmine ja oma ideede kujundamine nende tegeliku tähenduse põhjal annab kindla aluse.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
This course introduces you to the basic concepts of marketing. We start with the question: What is marketing? Simply put, marketing is engaging customers and managing profitable customer relationships. The aim of marketing is to create value for customers in order to capture value from customers in return. We discuss the marketing process—from understanding customer needs to designing customer value–driven marketing strategies and integrated marketing programs to building customer relationships and capturing value for the firm. We examine social, economic, technological, legal, ethical, and other environmental factors and their impact on marketing practices. We discuss the major trends and forces affecting marketing in this age of digital media. Students will gain the basic knowledge and skills needed to market products, services, and ideas in a global marketplace. Understanding these basic concepts and forming your own ideas about what they really mean to you will provide a solid foundation.
hindamisviis eesti k
Lõpphinde saamiseks peab üliõpilane osalema vähemalt 75% loengutest ja seminaridest, sooritama 75% individuaalsetest/grupiharjutustest ja sooritama testid positiivsele hindele.
hindamisviis ingl k
In order to receive a final grade, the student must attend at least 75% of the lectures and seminars, complete 75% of the individual/group exercises and pass the tests with a passing grade.
iseseisev töö eesti k
turundusjuhtumid
iseseisev töö ingl k
solving marketing cases
õppekirjandus
Principles of Marketing 19th Edition, Global Edition by Philip Kotler, Gary Armstrong, and Sridhar Balasubramanian published by Pearson
Kotler, Philip. Principles of Marketing. Pearson. 2019 (e-book)
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
loenguid
2.0
loenguid
12.0
praktikume
0.0
praktikume
0.0
harjutusi
2.0
harjutusi
12.0
vastutav õppejõud
Agnes Makk, lektor (MM - ärikorralduse instituut)
ÕPPEJÕU AINEKAVA INFO
õppetöö semester
õpetav õppejõud / üksus
õppetöö keel
Laiendatud ainekava või link Moodle või kodulehele
2025/2026 sügis
Agnes Makk, MM - ärikorralduse instituut
inglise keel
    TMM2150kriteerium.pdf 
    kuva rohkem
    2024/2025 sügis
    Agnes Makk, MM - ärikorralduse instituut
    inglise keel
      Ainekaart eesti keeles
      Ainekaart inglise keeles