õppeaine eesmärgid eesti k
Turunduse põhimõistete ja alusteooriate mõistmine. Praktiliste oskuste arendamine turundusmudelite ja -uuringute meetodite rakendamisel organisatsiooni tasandil.
õppeaine eesmärgid inglise k
Understanding marketing terms and theories. Enhancing skills in implementing marketing models and innovative research methods.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Õppeaine läbinud üliõpilane:
- orienteerub kaasaegsetes turunduse mõistetes;
- mõistab turunduse teoreetilisi mudeleid;
- valdab erinevaid turundusuuringute meetodeid;
- oskab analüüsida ja tõlgendada turundusuuringute tulemusi;
- oskab strateegiliselt planeerida organisatsiooni turundustegevusi.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
After completing this course, the student:
- has an orientation in contemporary marketing terms;
- understands theoretical marketing models;
- masters various marketing research methods,
- can analyse and interprete marketing research results;
- is capable of strategically planning an organisation`s marketing activities.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Turunduse olemus. Turunduse strateegiline juhtimine. Turunduse keskkond. Turundusuuringud. Segmentimine. Positsioneerimine. Tarbijakäitumine. Toode. Hind. Jaotus. Toetus. Kommunikatsioon. Otseturundus. Digitaalne turundus. Sotsiaalne turundus.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Nature of marketing. Strategic marketing management. Marketing environment. Marketing research. Segmenting. Positioning. Consumer behavior. Product. Price. Distribution. Communication. Promotion. Direct marketing. Digital marketing. Social marketing.
hindamisviis eesti k
harjutusülesanded (50%)
kirjalik eksam (50%)
hindamisviis ingl k
analysis of marketing cases (50%)
written exam (50%)
iseseisev töö eesti k
turundusjuhtumid
iseseisev töö ingl k
solving marketing cases
õppekirjandus
Kotler, P., Amstrong, G. Principles of marketing. USA, 2006. 8th adaption edition 2020
Kotler, P., Keller, K.L. Marketing management. Pearson Education Limited, 2020.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
praktikume
0.0
praktikume
0.0
harjutusi
2.0
harjutusi
12.0
vastutav õppejõud
Agnes Makk, lektor (MM - ärikorralduse instituut)