õppeaine eesmärgid eesti k
Turunduse põhimõistete ja alusteooria omandamine. Alusteadmiste rakendusvõimaluste tundmaõppimine.
õppeaine eesmärgid inglise k
Learning marketing terms and basic theories. Developing practical skills for implementing marketing models and research methods on company marketing level.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
-orienteerub turunduse mõistetes,
-tunneb turunduse teoreetilisi mudeleid,
-valdab turundusuuringute meetodeid,
-oskab turundusuuringu tulemusi tõlgendada,
-oskab planeerida organisatsiooni turundustegevusi.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
-orientates in marketing terms,
-knows marketing theoretical models,
-knows marketing research methods,
-can interpret marketing research results,
-is able to plan organisation's marketing activities.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Turunduse olemus. Turunduse juhtimine. Turunduse keskkond. Turundusuuringud. Tarbijauuring. Segmentimine. Positsioonimine. Tarbijakäitumine. Toode. Hind. Turustus. Toetus. Otseturundus. Bränd. Kliendisuhete juhtimine.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Nature of marketing. Marketing management. Marketing environment. Marketing research. Segmenting. Positioning. Consumer behaviour. Product. Price. Distribution. Promotion. Direct marketing. Brand. CRM.
hindamisviis eesti k
Tarbijauuringu ankeet 0,2 (X); kontrolltöö 0,25 (Y);
seminari aktiivsus 0,15 (Z); kirjalik eksam 0,40 (Q);
teadusliku artikli kokkuvõte (A)
Aine lõpphinne=0,20X+0,25Y+0,15Z+0,40Q
hindamisviis ingl k
Questtionare 0,2 (X); written test 0,25 (Y);
seminar activity 0,15 (Z); written exam 0,4 (Q);
summary about scientific article (A)
Final Grade= 0,20X+0,25Y+0,15Z+0,40 Q
iseseisev töö eesti k
küsimustiku ankeet, turundusjuhtumid, teadusliku artikli kokkuvõte.
iseseisev töö ingl k
questtionaire, marketing cases, summary about scientific article
õppekirjandus
1. Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris, Hongwei He 8th European edition, 2019/2020, e-raamat ja tavaraamat
2. Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Mairead Brady, Malcolm Goodman, Torben Hansen 4th European edition, 2019, e-raamat ja tavaraamat
3. Marketing : an introduction / Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik 14th global edition, 2019/2020, e-raamat ja tavaraamat
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
praktikume
0.0
praktikume
0.0
harjutusi
2.0
harjutusi
24.0