õppeaine eesmärgid eesti k
Õppeaine eesmärk on:
- luua arusaam erialast;
- tutvustada eriala ja sellega seotud ettevõtteid;
- toetada õpioskuste arendamist ja karjääri planeerimist;
- saada teadmisi kutse-eetikast;
- õppida akadeemilist kirjutamist ja üliõpilastööde vormistamist;
- tutvustada TalTechi õppekorraldust.
õppeaine eesmärgid inglise k
The aim of this course is to:
- create an understanding of the profession;
- introduce the profession and related companies;
- support development and career training planning;
- gain knowledge of professional ethics;
- to acquire academic writing and drafting skills for compiling effective written tasks;
- introduce the TalTech study organization
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Aine läbinud üliõpilane:
- omab ülevaadet valitud erialast ja tulevastest töövaldkondadest;
- on kohtunud tööandjatega ja näinud tööstuses toimivaid erialaseid tööprotsesse;
- oskab akadeemilises stiilis kirjutada ja üliõpilastöid vormistada;
- tunneb TalTechi ja kolledži õppekorraldust.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
After completing this course the student:
- has an overview of the chosen field and future job areas;
- has met with employers and observed professional work processes in the industry;
- can write in an academic style and format student papers;
- understands TalTech's and the college's educational organization.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Eriala tutvustus, kohtumised ettevõtete esindajatega ja õppeekskursioonid. Inseneri kutse-eetika. Õpioskuste analüüs. Kirjalike tööde vormistamine. Õppekorraldus TalTechis.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Introduction to the field, meetings with company representatives, and study trips. Engineer professional ethics. Analysis of learning skills. Formatting written works. Educational organization at TalTech.
hindamisviis eesti k
vt fail
hindamisviis ingl k
see attachment
iseseisev töö eesti k
Õppekorraldusinfoga tutvumine. Eneseanalüüs "Mina kui õppija". Erialasel teemal referaadi kirjutamine.
iseseisev töö ingl k
Getting acquainted with the regulations of the organization of studies. Writing a self-analysis „ Who am I as a learner“. Writing a speciality-related report.
õppekirjandus
TAlTechi õppekorralduse eeskiri
Hirsjärvi, S; Remes, P; Sajavaara, P. (2005). Uuri ja kirjuta. Medicina
McMillan, K; Weyers, J. (2011). Õppimine kõrgkoolis. Tudengi käsiraamat.
Laanemäe, A. Insenerieetika. Tln. 2003
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
2.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
praktikume
0.0
praktikume
4.0