Äriturundus (TMM0480)
PÕHIANDMED
õppeaine register
A - põhiregister
õppeaine kood
TMM0480
õppeaine nimetus eesti k
Äriturundus
õppeaine nimetus inglise k
Business to Business Marketing
õppeaine maht AP
-
õppeaine maht EAP
6.00
deklareeritav
jah
kontrollivorm
eksam
õpetamise semester
kevad 2. pool
õppekeel
eesti keel
inglise keel
Õppekavad, millesse aine kuulub
kavaversiooni kood
aine kohustuslik
TABB02/25
jah
Ainet õpetavad struktuuriüksused
MM - ärikorralduse instituut
Ainekaardi link
Tunniplaani link
Vaata tunniplaani
Versioon:
VERSIOONIPÕHISED ANDMED
õppeaine eesmärgid eesti k
Anda ülevaade äriturunduse olemusest, terminoloogiast ja eripäradest. Arendada oskusi turundustegevuse organiseerimiseks meeskonnatöö läbi.
õppeaine eesmärgid inglise k
To give an overview of business to business nature characteristics and term. To give group work for organizing marketing activity skills.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Kursuse lõppedes üliõpilane:
--tunneb äriturunduse eripäraid, põhimudeleid ja teooriaid;
-oskab analüüsida äriturunduse erinevaid aspekte;
-suudab rakendada teooriaid ja mudeleid äriturunduse situatsioonides ;
-omab ettekujutust ärituru müügiprotsessist;
-
õppeaine õpiväljundid ingl k.
A student:
-knows the characteristics of business to business marketing;
-can analyse different aspects of business to business marketing;
-can adapt marketing activities to a business market;
-knows the selling process of business market;
.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Äriturunduse olemus ja selle erinevus võrreldes tarbijaturundusega. Äriturul pakutavate teenuste ja toodete eripärad. Ettevõtete ostuhoiakute iseloomustamine. Sihipärase turundustegevuse organiseerimine kui klientideks on firmad. Turunduskommunikatsiooni eripärad äriturunduses.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Characteristics of business to business marketing and it`s differences compared to consumers` marketing. Characteristics of service and products offered for business market. Purchasing attitudes. Organizing a systematic marketing activities when the clients are companies. Specialities of marketing communication in business to business marketing.
hindamisviis eesti k
Hinne kujuneb kolme komponendi põhjal:
Kirjalik kodutöö 25%;teadusartikli kirjalik kokkuvõte ja ettekanne 25%; kirjalik eksam 50%.
hindamisviis ingl k
The final grade is based on third components: written home assignment 25%;
summary about scientific article and presentation 25%; written exam 50%.
iseseisev töö eesti k
Kirjalik kodutöö, teadusartikli kokkuvõte ja ettekanne
iseseisev töö ingl k
Written home assignment, summary about scientific article and presentation.
õppekirjandus
Wright, Ray. Business-to-business marketing: a step-by-step guide. Harlow:FT Prentice-Hall, 2004.
Best J. Roger. Marketing-based Management: strategies for growing customer value and profitability. Prentice-Hall, 2004.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
5.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
loenguid
2.0
loenguid
-
praktikume
0.0
praktikume
-
harjutusi
3.0
harjutusi
-
vastutav õppejõud
-
ÕPPEJÕU AINEKAVA INFO
õppetöö semester
õpetav õppejõud / üksus
õppetöö keel
Laiendatud ainekava
2025/2026 kevad
Kristo Krumm, MM - ärikorralduse instituut
eesti keel
    kuva rohkem
    2024/2025 kevad
    Kristo Krumm, MM - ärikorralduse instituut
    eesti keel
      2023/2024 kevad
      Kristo Krumm, MM - ärikorralduse instituut
      eesti keel
        2022/2023 kevad
        Kristo Krumm, MM - ärikorralduse instituut
        eesti keel
          2021/2022 kevad
          René Arvola, MM - ärikorralduse instituut
          eesti keel
            TMM0480 Äriturundus_hindamise_kriteeriumid.pdf 
            2020/2021 kevad
            René Arvola, MM - ärikorralduse instituut
            inglise keel
              TMM0480 Äriturundus_hindamise_kriteeriumid.pdf 
              2019/2020 kevad
              René Arvola, MM - ärikorralduse instituut
              inglise keel
                TMM0480 Äriturundus_hindamise_kriteeriumid.pdf 
                2018/2019 kevad
                René Arvola, MM - ärikorralduse instituut
                inglise keel
                  TMM0480 Äriturundus_hindamise_kriteeriumid.pdf 
                  Ainekaart eesti keeles
                  Ainekaart inglise keeles