õppeaine eesmärgid eesti k
Anda ülevaade äriturunduse olemusest, terminoloogiast ja eripäradest. Arendada oskusi turundustegevuse organiseerimiseks meeskonnatöö läbi.
õppeaine eesmärgid inglise k
To give an overview of business to business nature characteristics and term. To give group work for organizing marketing activity skills.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Kursuse lõppedes üliõpilane:
--tunneb äriturunduse eripäraid, põhimudeleid ja teooriaid;
-oskab analüüsida äriturunduse erinevaid aspekte;
-suudab rakendada teooriaid ja mudeleid äriturunduse situatsioonides ;
-omab ettekujutust ärituru müügiprotsessist;
-
õppeaine õpiväljundid ingl k.
A student:
-knows the characteristics of business to business marketing;
-can analyse different aspects of business to business marketing;
-can adapt marketing activities to a business market;
-knows the selling process of business market;
.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Äriturunduse olemus ja selle erinevus võrreldes tarbijaturundusega. Äriturul pakutavate teenuste ja toodete eripärad. Ettevõtete ostuhoiakute iseloomustamine. Sihipärase turundustegevuse organiseerimine kui klientideks on firmad. Turunduskommunikatsiooni eripärad äriturunduses.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Characteristics of business to business marketing and it`s differences compared to consumers` marketing. Characteristics of service and products offered for business market. Purchasing attitudes. Organizing a systematic marketing activities when the clients are companies. Specialities of marketing communication in business to business marketing.
hindamisviis eesti k
Hinne kujuneb kolme komponendi põhjal:
Kirjalik kodutöö 25%;teadusartikli kirjalik kokkuvõte ja ettekanne 25%; kirjalik eksam 50%.
hindamisviis ingl k
The final grade is based on third components: written home assignment 25%;
summary about scientific article and presentation 25%; written exam 50%.
iseseisev töö eesti k
Kirjalik kodutöö, teadusartikli kokkuvõte ja ettekanne
iseseisev töö ingl k
Written home assignment, summary about scientific article and presentation.
õppekirjandus
Wright, Ray. Business-to-business marketing: a step-by-step guide. Harlow:FT Prentice-Hall, 2004.
Best J. Roger. Marketing-based Management: strategies for growing customer value and profitability. Prentice-Hall, 2004.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
5.0
sessioonõppe töömahud (semestris):