Kliendikogemuse juhtimine (MMM5540)
PÕHIANDMED
õppeaine register
A - põhiregister
õppeaine kood
MMM5540
õppeaine nimetus eesti k
Kliendikogemuse juhtimine
õppeaine nimetus inglise k
Customer Experience Management
õppeaine maht AP
-
õppeaine maht EAP
6.00
deklareeritav
jah
õppeaine täies mahus läbitav e-õppes
ei
kontrollivorm
eksam
õpetamise semester
kevad
õppekeel
eesti keel
inglise keel
Õppekavad, millesse aine kuulub
kavaversiooni kood
aine kohustuslik
TATM02/25
jah
Ainet õpetavad struktuuriüksused
MM - ärikorralduse instituut
Ainekaardi link
Tunniplaani link
Vaata tunniplaani
Versioon:
VERSIOONIPÕHISED ANDMED
õppeaine eesmärgid eesti k
Aine eesmärk on anda:
- ülevaade kliendikogemuse juhtimise funktsiooni sisust ning seotusest organisatsiooni kui terviku kliendikeskse toimimise ja spetsiifilisemalt turunduse funktsioonidega;
- teadmised kliendikogemuse juhtimise süsteemi sisust ja tegevustest ning luua seotus turundustegevustega.
õppeaine eesmärgid inglise k
The aim of this course is to:
- provide an overview of the content and the connection of the customer experience management function to the organisation as a whole, focusing on customer-centric operations and, more specifically, marketing functions;
- convey knowledge about the content and activities of the customer experience management system and establish a connection with marketing activities.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Õppeaine läbinud üliõpilane:
- tunneb kliendikeskse toimimise ja kliendikogemuse juhtimise teoreetilisi aluseid;
- toetab kliendikeskse kultuuri arengut organisatsioonis tervikuna;
- kirjeldab oma organisatsiooni kliendikogemuse juhtimise süsteemi ja mõistab selle mõju kogu organisatsioonile;
- valib sobivaid uurimismeetodeid kliendikogemuse uurimiseks nii strateegilisel kui ka operatiivsel tasandil;
- teostab süsteemset analüüsi tagasiside ja teabe kohta, mis on saadud eri kanalitest ning allikatest;
- seab kliendikogemuse parandamiseks prioriteete, hindab nende potsentsiaalset mõju organisatsioonile ja klientidele ning planeerib ja viib läbi parendustegevusi.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
Upon completion of the course, the student:
- knows the theoretical foundations of customer-centric operation and customer experience management;
- supports the development of a customer-centric culture in the whole organisation;
- describes their organisation's customer experience management system and understands its impact on the entire organisation;
- selects appropriate research methods to investigate customer experience at both strategic and operational levels;
- performs systematic analysis of feedback and information received from various channels and sources;
- sets priorities for improving the customer experience, assesses their potential impact on the organisation and customers, and plans and executes improvement activities.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Tänapäeva globaalses digitaalses maailmas saab järjest olulisemaks organisatsioonide suutlikkus seada klient oma tegevuste keskmesse. Õppeaines omandatakse baasteadmised kliendikogemusega seotud terminitest, kliendikogemuse loomisest, mõõtmisest, analüüsist ja parandustegevuste loomisest. Tõhus kliendikogemuse juhtimine ja hästi läbimõeldud strateegiline turundus loovad koos positiivset brändikuvandit, suurendavad kliendilojaalsust ja tagavad ettevõtte püsiva edu turul.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
In today's global digital world, the ability of organisations to place the customer at the centre of their activities becomes increasingly important. The course provides fundamental knowledge about terms related to customer experience, the creation of customer experiences, measurement, analysis, and the development of improvement activities. Effective customer experience management and well-thought-out strategic marketing together create a positive brand image, increase customer loyalty, and ensure the sustained success of the company in the market.
hindamisviis eesti k
-
hindamisviis ingl k
-
iseseisev töö eesti k
-
iseseisev töö ingl k
-
õppekirjandus
Andrus Kotri, (2011), Customer experience evoking and management in services;
Dave Ulrich, Justin Allen, Norm Smallwood, Wayne Brockbank, Jon Younger, (2009), Building culture from the outside in, Strategic HR Review, Vol. 8 Issue: 6, pp.20-27;B15
Homburg, C., Jozic, D., & Kuehn, C. (2015), Customer experience management: toward
implementing an evolving marketing concept. Academy of Marketing Science, 45, 377–
401.
Shaw, C., & Ivens, J. (2002). Building Great Customer Experiences. New York: Palgrave Macmillan.
Manning, H., & Bodine, K. (2012). Outside In: The Power of Putting Customers at the Center of Your Business. Forrester research.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
loenguid
2.0
loenguid
-
praktikume
0.0
praktikume
-
harjutusi
2.0
harjutusi
-
vastutav õppejõud
-
ÕPPEJÕU AINEKAVA INFO
õppetöö semester
õpetav õppejõud / üksus
õppetöö keel
Laiendatud ainekava
2025/2026 kevad
Katri Rohesalu, MM - ärikorralduse instituut
eesti keel
    kuva rohkem
    2024/2025 kevad
    Katri Rohesalu, MM - ärikorralduse instituut
    eesti keel
      Laiendatud ainekava MMM5540_Kliendikogemuse juhtimine.pdf 
      Ainekaart eesti keeles
      Ainekaart inglise keeles