õppeaine eesmärgid eesti k
Tutvuda baasettevõtte, -firma või -asutuse põhitegevuse suundadega.
- Tutvuda asutuse põhitoodetega.
- Aktiivselt osaleda vähemalt ühe toote loomise protsessis.
- Täita iseseisvalt konkreetseid tööüleandeid.
- Õpetada tegutsema meeskonna koosseisus püstitatud ülesande täitmiseks.
- Õppida selgeks ja täies ulatuses omandada kogemusi baasasutuse konkreetse toote koostamise, häälestamise, ekspluatatsiooni, hooldamise jne alal.
õppeaine eesmärgid inglise k
- To get familiarized with the common activities of the generic enterprise company.
- To get familiarized with the main production line of the enterprise.
- To actively participate in design process of at least one product.
- To learn how to carry out specific working tasks independently.
- To learn how to work along with a team in order to achieve the specified goals.
- To study and to get own experience in areas of development, assemblage, adjustment, operation and service of a specific product of base enterprise.
- To learn to how effectively apply the theoretical knowledge received at university.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Praktika läbinud üliõpilane oskab:
- efektiivselt rakendada varem saadud teoreetilisi teadmisi;
- kasutada tähtsamaid mõõteriistu;
- õigesti planeerida oma tegevust, koostada individuaaltööplaani;
- kirjeldada tehnoloogilist, projekteerimist või muud protsessi baasettevõttes, eriti sellist milles ise osales;
- anda objektiivse hinnangu oma tegevusele praktika ajal.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
Having finished the practical training a student is able to:
- effectively apply theoretical knowledge received earlier;
- use generic measuring instrument;
- plan the activity correctly and to make the individual working plan;
- describe designing process, technological processes of base enterprise, especially those in which he took direct part;
- consider an objective estimation of the personal activity during practice.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Praktika käigus tutvutakse firma (asutuse) töö- ning tehnoloogiakeskkonnaga. Praktika protsessis toimub teoreetiliste teadmiste kinnistamine ja elektroonikaalaste vilumiste omandamine. Praktika võib toimuda tööstusettevõttes või uurimisasutustes, kus üliõpilane osaleb projektis v uurimisrühmas, mille eesmärgiks võib olla nt toote või tootmisprotsessi loomine, analüüsimine või parendamine. Osaletakse konkreetse uurimisteema üksikküsimuse lahendamisel. Praktika ametikohadena sobivad töökohad, mis eeldavad erialaste teadmiste omamist ja rakendamist. Praktikaasutustena sobivad nt elektronseadmeid või -süsteeme projekteerivad firmad, mis tegelevad elektrontoodete projekteerimisega ja uurimisega.
Ühele EAP vastab üks nädal tööd praktikakohal osalusteguriga 1,0.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
During the course of practice students get acquainted with the working and technological environment of the company or the enterprise. In the course of practice theoretical knowledge is being utilised together with improvement in practical skills in electronics. Student should Practice may take place in industry or research institutions where the student participates in a project or research group. The purpose of the work may include product or process development, analysis or improvement. Workplaces that require acquisition and use of engineering knowledge are suitable for practice. Companies and enterprises of electronic industry that are engaged in design, development and research of electronic devices or manufacturing are examples good for passing the practice.
To one EAP corresponds to 1 working week on a place of practice with participation factor of 1.0.
hindamisviis eesti k
Praktika lõpetamisel toimub arvestus. Arvestuse saamiseks esitatakse praktikaaruanne, mis sisaldab ülevaate praktikaettevõttest ja tema tegevusest, praktikandi töö kirjelduse (tööülesanded, töökäigus tekkinud probleemid ja nende lahendamisviisid) ning hinnangu praktika kohta.
hindamisviis ingl k
Assessment performed at the end of practical training. For passing the assessment the student shall present a report, which should contain the review of the enterprise and its field of activity, description of work performed by the student (the working tasks, problems encountered and their solutions), and an evaluation of the training.
õppekirjandus
Põhiõpik: H.Frederick Sweitzer, Mary A.King. Edukas praktika. Õppimine kogemuse kaudu. Tartu Ülikooli Kirjastus. 2008.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
0.0
sessioonõppe töömahud (semestris):