õppeaine eesmärgid eesti k
Tutvumine ehitustööde igapäevase töökorralduse ja probleemidega töötades ehitusplatsil. Omandada esmakogemused töövõtetest, tööriistade kasutamisest, töökoha organiseerimisest ning ohutushoiu nõuetest ehitusplatsil.
õppeaine eesmärgid inglise k
Become acquainted with everyday working arrangements and problems by working on construction site.
Get an overview of working methods, equipment, site planning and safety issues.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Praktika läbinud üliõpilane:
- tunneb ehitusplatsil kasutatavaid töövõtteid;
- teab ehitusmasinate, väikemehhanismide ja töövahendite otstarvet;
- omab ülevaadet töökorraldusest ehitusplatsil;
- oskab rakendada ohutus- ja keskkonnanõudeid ehitusplatsil.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
The student having completed the practice:
- knows different construction site working methods;
- is familiar with usage of construction machines, tools and equipment;
- has an overview of site arrangement;
- is able to apply safety and environment requirements on site.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Ehitusobjektil rakendatava ehitustehnoloogia tundmaõppimine ja praktilise kogemuse omandamine vahetu osavõtu teel:
- töövõtted ja –meetodid;
- ehitusmasinate ja tööriistade otstarve ja kasutus ehitusprotsessis;
- töökoha organiseerimine;
- ohutus- ja keskkonnakaitse nõuded ehitusplatsil.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Get practical experience of building technology by working on construction site and gain knowledge in:
- working methods;
- usage of building machines and equipment;
- organization of working place;
- safety and environmental measures on construction site.
hindamisviis eesti k
esitatud aruande alusel
hindamisviis ingl k
based of the training report
iseseisev töö eesti k
Praktika aruanne
iseseisev töö ingl k
Training report
õppekirjandus
H.Frederick Sweitzer, Mary A. King, Edukas praktika. Õppimine kogemuse kaudu, Tartu Ülikooli kirjastus, 2008.a.,302 lk.
Juhised ÕISis.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
0.0
sessioonõppe töömahud (semestris):