Loominguline välipraktika (NTS2050)
PÕHIANDMED
õppeaine register
A - põhiregister
õppeaine kood
NTS2050
õppeaine nimetus eesti k
Loominguline välipraktika
õppeaine nimetus inglise k
Creative Outdoor Practice
õppeaine maht AP
-
õppeaine maht EAP
6.00
deklareeritav
jah
kontrollivorm
arvestus
õpetamise semester
sügis-kevad
õppekeel
eesti keel
inglise keel
Eeldusaine(d)
Eeldusaine 1
Arhitektuuri ajalugu I (NTS1701)
Eeldusaine 2
Arhitektuuri ajalugu II (NTS1702)
Õppekavad, millesse aine kuulub
kavaversiooni kood
aine kohustuslik
EAEI02/25
ei
Ainet õpetavad struktuuriüksused
ET - Tartu Kolledž
Ainekaardi link
Tunniplaani link
Vaata tunniplaani
Versioon:
VERSIOONIPÕHISED ANDMED
õppeaine eesmärgid eesti k
Arhitektuurikeskkond on reaalsus, mida selle mahulisuse tõttu on oluline vahetult kogeda. Loomingulise välipraktika eesmärgiks on tutvuda Eesti naaberriikide olulisemate arhitektuuriobjektidega ning linnaplaneerimisprintsiipidega, arendada tudengite visuaalset lugemisoskust ja analüüsivõimet arhitektuuriobjektide hindamisel. Välipraktika laiendab tudengite arhitektuuri- ja insenertehnilist silmaringi ning loomingulist eneseväljendusoskust.
õppeaine eesmärgid inglise k
For students is important to have an experience to understand the architectural space and the volume of architecture. Creative outdoor practice will introduce developments of architecture and urban planning through a guided tour in Estonia's neighboring countries. Course aim is to develop an ability to visual reading and analyze architectural and engineering-technical objects. Outdoor practice will expand the abilities of architectural and engineering professional horizon, and critical self-reflection.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Loomingulise välipraktika läbinu omab põhjalikke teadmisi Eesti naaberriikide ehitatud keskkonna kohta ning oskab iseseisvalt märgata, visuaalset lugeda ja analüüsida arhitektuuri- ning inseneriobjekte. Selle oskuse arendamine on väga oluline edaspidises erialases töös.
Tudeng oskab fotografeerida ja/või skitseerida arhitektuuriobjekte.
Loomingulise välipraktika läbinud tudeng tunneb Eesti naaberriikide arhitektuurset keskkonda, oskab iseseisvalt visuaalselt lugeda ning analüüsida erinevaid arhitektuuri- ja inseneriobjekte. Selle oskuse arendamine on väga oluline edaspidises erialalises töös.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
Creative fieldwork graduates are thoroughly aware of Estonia's neighboring countries, the built environment, and is able to independently noticeable visual interpretation and analysis architectural and engineering objects. This skill is very important to the development of future professional work.
The student is able to be photograph and/or sketch of architectural objects. The student who has passed the creative fieldwork can understand the architectural environment of the Estonian neighboring countries, can independently to read the visual language of architectural objects, and analyze the different pieces of architecture. This skills are very important for the future work.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Semestri vältel toimuvad ettevalmistavad loengud, kus jagatakse eelinfot loomingulise välipraktika marsruudi, olulisemate objektide ning nende tausta kohta. Vaatlusreisil Eesti naaberriikidesse tutvutakse ja analüüsitakse konkreetses linnaehituslikus situatsioonis ehitatud keskkonda, lähtudes selle arhitektuuriajaloolisest ning kultuurilisest väärtusest. Tudengid on aktiivselt välipraktikal kaasatud ning neil on kohustuslik fotografeerida ja/või skitseerida arhitektuuriobjekte, arhitektuuridetaile ja erinevaid insenertehnilisi lahendusi. Samuti valmib igal tudengil välipraktika kohta reisipäevik, mida kogutud materjalide põhjal esitletakse kaastudengitele.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
During the semester will take place the preparatory lectures for sharing of creative input in fieldwork route, key objects and background. During the field trip to the neighboring countries of Estonia shall be examined and analyzed the specific situation of the urban built environment, according to its architectural, historical and cultural value. Students are actively involved in the practice field, and they are obligatory photograph and/or a sketch of architectural objects, architectural details and a variety of engineering solutions. Each student will be completed fieldwork in the field trip diary, which will be presented on the basis of materials gathered fellow students.
hindamisviis eesti k
Mitte-eristav hindamine
hindamisviis ingl k
Non-differentiated assessment
iseseisev töö eesti k
Välipraktika raames koostatav reisipäevik
iseseisev töö ingl k
Field work diary with architectural analyzes
õppekirjandus
Richard Weston, Alvar Aalto. Phaidon Press, 1995;
Pearls of Latvia, 2000;
V. Lisovski, Arhitektura Peterbuga. Tri veka istorii. Sankt-Petersbourg, 2004;
Leena Makkonen, Modern Architecture in Helsinki. Helsinki City Planning Departement, 2012.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
loenguid
1.0
loenguid
-
praktikume
2.0
praktikume
-
harjutusi
1.0
harjutusi
-
vastutav õppejõud
-
ÕPPEJÕU AINEKAVA INFO
õppetöö semester
õpetav õppejõud / üksus
õppetöö keel
Laiendatud ainekava
Vastava versiooni aine-õppejõu paarid on puudu!
Ainekaart eesti keeles
Ainekaart inglise keeles