õppeaine eesmärgid eesti k
Kogemuste omandamine ehituse valdkonna ettevõttes/asutuses töötamise kaudu.
õppeaine eesmärgid inglise k
Acquisition of experience in the field of speciality through working in a company/organisation.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Üliõpilane:
- tunneb praktikaettevõtte organisatsiooni ning eriala tegevustega seotud allüksus(t)e kohta selles;
- teab praktikaettevõtte põhiprotsesse ning oskab esitada ettepanekuid nende täiustamiseks eriala valdkonnas;
- oskab rakendada õppeprotsessis omandatud teadmisi praktilises töös.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
The student:
- knows the structure of the company that provides training and the position of structural unit(s) dealing with speciality;
- knows the principal processes of the company providing training and can propose ideas for improving such processes in the area of speciality;
- knows how to use the knowledge acquired in study process for practical tasks.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Praktika koht: ehitusfirmad, kohalikud omavalitsused, muinsuskaitseamet, hoonete haldusasutused, teadusasutused jms. Praktika kohta koostatakse aruanne.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Site of practice: construction companies, research institutes, local municipalities, national heriatge board etc. Report.
hindamisviis eesti k
Mitte-eristav hindamine. Arvestuse saamiseks peab üliõpilane esitama praktikaaruande ja muud õppetegevuse juhendmaterjalides nõutud dokumendid.
hindamisviis ingl k
Non-differentiated evaluation. In order to get a pass, each student presents a training report and other documents requested by the study guidlines.
iseseisev töö eesti k
Praktikaaruande koostamine vastavalt juhendmaterjalidele. Praktikaaruanne peab sisaldama ülevaate praktikaettevõttest/-asutusest, praktikandi töö kirjelduse ning hinnangud töökorralduse kohta ettevõttes ja praktikandi ettepanekuid töökorralduse parandamiseks.
iseseisev töö ingl k
A training report is complied in line with the applicable guidelines. Training report must contain an overview of the company, trainee’s work description, an assessment of work arrangement in the company and trainee’s proposals for improving work arrangement.
õppekirjandus
Sweitzer, H. F., King, M. A. Edukas praktika. Õppimine kogemuse kaudu. Tartu: Tartu Ülikooli Kirjastus, 2008.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
0.0
sessioonõppe töömahud (semestris):