õppeaine eesmärgid eesti k
Bakalaureuseeksami eesmärk on kinnistada ja kontrollida üliõpilaste peaerialaspetsiifilisi teadmisi ning analüütilisi oskusi ja luua võimalused iseseisva praktilise uurimistöö läbiviimiseks.
õppeaine eesmärgid inglise k
The aim of the Bachelor's Exam in Marketing is to deepen and verify the students' knowledge and analytical skills in the field of student's specialization and to facilitate carrying out a practically oriented research project.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Üliõpilane:
1. analüüsib erialaseid kontseptsioone ning nende praktilist rakendamist eri kontekstides ja perspektiivides;
2. formuleerib peaerialaga haakuva arendusprojekti, selle uurimisprobleemi ja eesmärgi;
3. valib arendusprojekti eesmärgi saavutamiseks sobiva metoodika;
4. kogub, töötleb ja analüüsib asjakohast informatsiooni;
5. vormistab töö vastavalt nõuetele;
6. argumenteerib arendusprojekti tulemuse teemal nii kirjalikult kui ka suuliselt.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
The student:
- analyses main concepts of specialization and their practical applications in various contexts and perspectives.
- formulates a specialty-specific practically oriented development project, its research problem and goal;
- chooses appropriate methodology to fulfil the goal of the development project.
- collects, processes and analyses relevant information.
- formats the project report according to predetermined requirements.
- discusses on the project outcome in both written and oral form.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Lõpueksam koosneb kahest osast:
1. õpingute jooksul läbitud eriõppe kohustuslike kursuste temaatilised küsimused;
2. uurimistöö kavandamine, läbi viimine, raporteerimine ja kaitsmine.
Lõpueksami juhend, kordamisküsimused ja juhised uurimistööks tehakse kättesaadavaks Moodle'i keskkonna kaudu.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
The exam consists of two parts:
1. Questions based on obligatory courses of student’s specialization.
2. Planning, carrying out, reporting and defending a practically oriented research project.
Guidelines for the research study, exam and revision questions will be available on Moodle.
hindamisviis eesti k
Eksami mõlemad osad annavad 50% lõpphindest. Eksami esimeses osas hinnatakse vastuste sisu ja analüütilist sügavust. Eksami teine osa on uurimuse kaitsmine, millele annab hinde vastav hindamiskomisjon.
hindamisviis ingl k
Both parts of the exam account for 50% of the final grade. The first part of the exam assesses the content and analytical depth of the answers. The second part of the exam is the defense of the research, which is graded by the respective assessment committee.
õppekirjandus
Juhendid ning kordamisküsimused tehakse kättesaadavaks Moodle'i keskkonna kaudu.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
0.5
sessioonõppe töömahud (semestris):