õppeaine eesmärgid eesti k
Aine annab süstematiseeritud ja tarnijaneutraalse ülevaate turunduskanalite ning -tegevuste digitaliseerimisest, digireklaamitööstuse struktuurist ja seda kujundavatest tehnoloogiatest ning platvormitüüpidest, digitaalse turunduse põhimõistetest ja kontseptuaalsest raamistikust.
õppeaine eesmärgid inglise k
The course will provide a systematic and supplier-neutral overview of the digitalisation of marketing channels and activities, the structure of the digital advertising industry and the technologies and platform types shaping it, the basic concepts and conceptual framework of digital marketing.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Aine läbinud üliõpilane:
- orienteerub digitaalse reklaami ökosüsteemis ja selle terminoloogias;
- hindab organisatsioonile pakutava reklaamitehnoloogia väärtust;
- hindab organisatsioonile pakutava digitaalmeedia oskusteavet;
- tunneb digitaalse turunduse vahendeid ja nende muutuvaid tehnoloogilisi võimalusi rakendamaks neid turunduses ning müügis;
- seletab suurandmete rolli ja võimalusi kaasaegses turundustegevuses;
- hindab turundustehnoloogia rakendamise efektiivust organisatsioonis ja selle sobivust ettevõtte plaanidesse.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
Student who has passed the subject:
- is familiar with the digital advertising ecosystem and its terminology;
- assesses the value of the advertising technology offered to an organisation;
- evaluates the digital media know-how offered to an organisation;
- is familiar with digital marketing tools and their evolving technological capabilities in order to apply them to marketing and sales;
- explains the role and opportunities of big data in modern marketing;
- evaluates the effectiveness of the application of marketing technology in an organisation and its suitability for business plans.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Digitaalse reklaamitööstuse struktuur. Privaatsuspoliitikad ja GDPR nõuetele vastavate andmevarade loomine. Reklaami inventuuri loome platvormid (sh. bännerid, video, sotsiaalmeedia, ühendatud TV, digitaalne audio). Reklaami inventuuride tarbimine ja mõõtmisplatvormid. Digitaalsete kampaaniate andmehaldus, platvormid ja küpsistevaba tulevik. Dünaamiline otsing ja sünteetiline sisuloome. E-kaubandus ja digitaalne jaemeedia. Digitaalse kommunikatsiooni planeerimine. Organisatsiooni digitaalse küpsuse auditeerimine.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Structure of the digital advertising industry. Privacy policies and GDPR-compliant data asset creation. Platforms for creating advertising inventory (including banners, video, social media, connected TV, digital audio). Advertising inventory consumption and measurement platforms. Data management for digital campaigns, platforms and a cookie-free future. Dynamic search and synthetic content creation. E-commerce and digital retail media. Digital communication planning. Auditing an organisation's digital maturity.
hindamisviis eesti k
40% audit 20% ettekanne 40% eksam
Punktide summa muudetakse lõpphindeks järgmiste põhimõtete alusel:
“5” suurepärane 91-100
“4” väga hea 81-90
“3” hea 71-80
“2” rahuldav 61-70
“1” kasin 51-60
“0” puudulik vähem kui 51
hindamisviis ingl k
40% audit 20% presentation 40% exam
The sum of the points will be converted into a final grade on the basis of the following principles:
"5" excellent 91-100
"4" very good 81-90
"3" good 71-80
"2" satisfactory 61-70
"1" poor 51-60
"0" fail less than 51
iseseisev töö eesti k
Digitaalse küpsuse auditi esitamine
Digitaalse küpsuse auditi tulemuste ettekanne
iseseisev töö ingl k
Submitting a digital maturity audit
Presentation of the results of the digital maturity audit
õppekirjandus
Moodle’isse laetavad Internet Advertising Bureau (IAB) relevantsed juhendmaterjalid ning teadusartiklid.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
vastutav õppejõud
Kaarel Oja, külalisõppejõud (MM - ärikorralduse instituut)