õppeaine eesmärgid eesti k
Anda kuulajatele teadmised ja oskused rahvusvaheliselt tegutseva ettevõtte turundustegevuse juhtimiseks.
õppeaine eesmärgid inglise k
To give the student the knowledge and skills to lead the marketing activities of an international company
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Üliõpilane:
- teab rahvusvahelise turunduse eripäradest;
- analüüsib rahvusvaheliselt tegutseva ettevõtte turundustegevust;
- kujundab sihtturule sobiva turundusmeetmestiku;
- omab ülevaadet rahvusvahelise turunduse plaani koostamise protsessist;
- tunneb põhilisi turundusorganisatsiooni ülesehitamise vorme.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
The student:
- has the knoweldge of international marketing concepts;
- analyses the marketing activities of an international company;
- creates a marketing plan that fits the target market;
- has an overview of the process of creating an international marketing plan;
- knows the basic forms of marketing organization.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Rahvusvahelise turunduse olemus. Rahvusvahelise turunduse keskkond. Sihtturgude hindamine ja -analüüs. Turule sisenemise strateegiad ja meetodid. Rahvusvaheline bränding. Turundusmeetmestiku kohandamine rahvusvahelises turunduses. Kontroll rahvusvahelises turunduses. Rahvusvahelise turunduse organisatsioon.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
The nature of international marketing. The environment of international marketing. Target market evaluation and analysis. Market entry strategies and methods. International branding. Adapting the marketing mix in international marketing. Control in international marketing. The organisation for international marketing.
hindamisviis eesti k
Lõpptulemuse = individuaalne eksam 50% + grupitöö koduse tööna 50%
hindamisviis ingl k
Final score = individual exam 50% + group work at home 50%
iseseisev töö eesti k
Juhtumite ja lisalugemismaterjalide lugemine, grupitöö lahenduste loomises osalemine.
iseseisev töö ingl k
Reading cases and supplementary readings, participating in the preparation of group solutions.
õppekirjandus
Albaum, G., Strandskov, J., Duerr, E. International Marketing and Export Management.,5/e.Prentice Hall, 2005.
Philip R. Cateora, Mary C. Gilly, John L. Graham. International marketing, Irwin McGraw-Hill, 2013
Vihalem, A. Rahvusvaheline turundus. Tallinn. Külim, 1999.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
2.0
sessioonõppe töömahud (semestris):