õppeaine eesmärgid eesti k
Aine eesmärk on anda süvendatud teadmised turundusuuringute teoreetilistest alustest ja uuringute kasutamisest praktikas, digitaalse transformatsiooni kontekstis.
õppeaine eesmärgid inglise k
The aim of this course is to provide in-depth knowledge of the theoretical foundations of marketing research and its use practice in the context of digital transformation.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Aine läbinud üliõpilane:
- läheneb teaduslikult uurimis- ja probleemilahendamisprojektidele;
- analüüsib uuringuandmeid kvantitatiivselt;
- kasutab kvalitatiivse analüüsi meetodeid;
- visualiseerib ja interpreteerib tulemusi;
- rakendab sobivaid uuringuandmeid praktiliste ärivajaduste lahendamisel.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
After completing this course the student:
- approaches scientifically research and problem-solving projects;
- analyses research data using quantitative methods;
- analyses research data using qualitative methods;
- visualises and interprets the results;
- applies the appropriate research data to solve practical business needs.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Turu-uuring ja turundusuuring. Teisesed andmed ja desk-uuring. Digitaliseerumine ja muudatused turundusuuringutes. Eksploratiivne, kirjeldav ja põhjuslik uuring ning neis kasutatavad meetodid. Uuringu disain, valim, andmekogumine, analüüsimeetodid. Tulemuste interpretatsioon, visualiseerimine, aruande koostamine. Turundus-miksi mõõdikud, brändi ja tarbijakäitumise mõõdikud. Tarbija sisevaade. Tarbija etnograafia ja netnograafia. Turunduse analüütika.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Market research and marketing research. Secondary data and desk research. Digitalisation and changes in the marketing research. Explorative, descriptive and casual research and methods. Research design, sample and sampling, data collection, and analyse methods. Interpretation, visualisation, reporting. Marketing-mix measures, brand and customer metrics. Consumer insight. Consumer ethnography and digital ethnography. Marketing analytics.
hindamisviis eesti k
Osalemine seminarides, diskussioonides ja rühmatöödes 0.5; uurimisülesanne täitmiseks teadusartiklite kokkuvõte kirjalik esitamine ja ettekanne 02; eksamitöö 0.3
hindamisviis ingl k
Participation at seminar, discussion and group work 0.5; Review of marketing research topics using the scientific articles and presentation 0.2; written exam 0.3
iseseisev töö eesti k
Teaduskirjanduse lugemine, kodutöö ja selle ettekanne.
iseseisev töö ingl k
Reading scientific articles, homework and its presentation.
õppekirjandus
Measurement in marketing (2022) Bingley : Emerald Publishing
Market research in practice : an introduction to gaining greater marketing insight (2016) Kogan Page
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):