õppeaine eesmärgid eesti k
Anda alusteadmised tarbijakäitumise olemusest, põhimudelitest ja mõistetest ja nende kasutusest.
õppeaine eesmärgid inglise k
Give basic konowledge about the basis of consumer behaviour, its main models, terms and practical use.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Aine läbinud üliõpilane:
- valdab tarbijakäitumise terminoloogiat;
- tunneb tarbijakäitumise käsitlusi ning mõjutegureid;
- oskab praktikas mõõta ja kirjeldada tarbija ostukäitumist.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
After completing this course the student:
- knows terminology of consumer behaviour;
- knows different views towards consumer behaviour;
- is able to measure, describe and interpret consumer behaviour.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Tarbijakäitumise olemus. Tarbimine, motivatsioon, tajumine, hoiak. Ostuotsustusprotsess, võrdlusgrupp. Arvamusliider. Kultuur, elustiil. Tarbijakäitumise afektiivsed, kognitiivsed ja normatiivsed mõjurid, teenuse e-kvaliteet, tarbija lojaalsus, ostupaanikad ja ostuhullused, kosmopolitism ja etnotsentrism postkommunistlike riikide tarbijauuringutes. Neuroturundus
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
The nature of consumer behaviour. Consumption, motivation, perception, attitude. Purchase decision process, reference group. Opinion leader. Culture, lifestyle. Affective, cognitive and normative influences on consumer behaviour, e-quality of service, consumer loyalty, shopping panics and shopping frenzies, cosmopolitanism and ethnocentrism in consumer research in post-communist countries. Neuromarketing
hindamisviis eesti k
Test 0,1; teadusliku artikli kokkuvõte ettekandega 0,3; referaat 0,2; eksam 0,4
hindamisviis ingl k
Test 0,1; summary of scientific article and its presentation, report 0,2; exam 0,4
iseseisev töö eesti k
Teadusliku artikli kokkuvõte ettekandega, referaat
iseseisev töö ingl k
Summary of scientific article and its presentation, report
õppekirjandus
Solomon, M. R. Consumer behavior : buying, having, and being. 13 edition. Pearson education. 2020 (olemas ka e-raamatuna)
Solomon, M. R. Consumer behavior : buying, having, and being. 12 edition. Pearson education. 2018. (võimalusel)
Schiffman, L.; Kanuk, L. Consumer Behavior. 9/e.Prentice Hall, 2007.
Hawkins, Del I. Consumer Behavior: building marketing strategy. 12 edition. McGraw-Hill/Irwin. 2013.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):