õppeaine eesmärgid eesti k
Aine eesmärk on õpetada hindama ja planeerima turunduskampaaniaid, selgitada turunduskommunikatsiooni alaste otsuste langetamiseks ja tulemuste mõõtmiseks vajalikke teooriaid, mudeleid ja meetodeid.
õppeaine eesmärgid inglise k
The aim of this course is to teach students to evaluate and plan marketing campaigns, explain theories, models and methods required for decision-making and measuring achievement in marketing communication.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Õppeaine läbinud üliõpilane:
- ÕV1. Kasutab turunduskommunikatsiooni mõisteid;
- ÕV2. Selgitab turunduskommunikatsiooni teooriaid ning mudeleid;
- ÕV3. Seob turunduskommunikatsiooni teooriat praktiliste näidetega;
- ÕV4. Valib probleemi lahendamiseks sobivad mudelid ja teooriad;
- ÕV5. Kavandab ja mõõdab turunduskommunikatsiooni;
- ÕV6. Töötab meeskonnas;
- ÕV7. Esitleb töötulemusi ettekandena.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
After completing this course, the student:
- ILO1. Uses marketing communication concepts;
- ILO2. Explains marketing communication theories and models;
- ILO3. Relates marketing communication theory to practical examples;
- ILO4. Selects appropriate models and theories to solve a problem;
- ILO5. Designs and measures marketing communication;
- ILO6. Works in a team;
- ILO7. Presents work results in a presentation.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Turunduskommunikatsioon. Turunduskommunikatsiooni vahendid. Meediareklaam. Müügitoetus. Avalike suhete juhtimine. Otseturundus. Sponsorlus. Digitaalne meedia. Üritusturundus. Kriisijuhtimine. Turunduskommunikatsiooni planeerimine ja eelarve. Reklaamiseadus. Turunduskommunikatsiooni mõõtmine.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Role of marketing communication. Communication process. Integrated marketing communication. Means of marketing communication. Media advertising. Sales promotion. PR management. Direct marketing. Sponsorship. Event marketing. Fairs. Digital marketing communication. Planning marketing communications. Crisis management. Marketing communication objectives. Message. Creative brief. Press release. Media planning. Media indicators. Buyer readiness. Testing marketing communications. Measuring marketing communication effects.
hindamisviis eesti k
Kirjalik eksam
hindamisviis ingl k
Written Exam
iseseisev töö eesti k
Etappidena meeskonnatööna koostatav ja esitatav kursusetöö - Turunduskommunikatsiooni kampaania kava.
iseseisev töö ingl k
Coursework to be prepared and presented in stages as a team effort - a marketing communication campaign plan.
õppekirjandus
Gillis, Tamara. The IABC Handbook of Organizational Communication: A Guide to Internal Communication, Public Relations, Marketing, and Leadership. John Wiley & Sons, 2011 (e-book).
Balmer, John M.T.; Illia, Laura; Gonzales del Valle Brena, Almudena. Contemporary Perspectives on Corporate Marketing: Contemplating Corporate Branding, Marketing and Communications in the 21st Century. Taylor & Francis. 2013 (e-book).
Copley, Paul. Marketing communication management: concepts and theories, cases and practices. Elsevier Butterworth-Heinemann, 2004.
Rossiter, J.R., Bellmann, S. Marketing communications: theory and applications. Pearson/ PrenticeHall, 2005.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
3.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
vastutav õppejõud
René Arvola, vanemlektor (MM - ärikorralduse instituut)