Turunduskommunikatsioon ja tarbijakäitumine (MMM3070)
PÕHIANDMED
õppeaine register
A - põhiregister
õppeaine kood
MMM3070
õppeaine nimetus eesti k
Turunduskommunikatsioon ja tarbijakäitumine
õppeaine nimetus inglise k
Marketing Communication and Consumer Behaviour
õppeaine maht AP
-
õppeaine maht EAP
6.00
deklareeritav
jah
õppeaine täies mahus läbitav e-õppes
ei
kontrollivorm
eksam
õpetamise semester
kevad
õppekeel
eesti keel
inglise keel
Eeldusaine(d)
Eeldusaine 1
Turundus (TMM2150)
Õppekavad, millesse aine kuulub
kavaversiooni kood
aine kohustuslik
TVTB12/25
ei
Ainet õpetavad struktuuriüksused
MM - ärikorralduse instituut
Ainekaardi link
Tunniplaani link
Vaata tunniplaani
Versioon:
VERSIOONIPÕHISED ANDMED
õppeaine eesmärgid eesti k
Kursuse lõpuks omandatakse turunduskampaaniate hindamise ja planeerimise oskused ja integreeritud turunduskommunikatsiooni alaste otsuste langetamiseks vajalikud teooriad, mudelid, meetodid ja võtted tarbija teekonna digitaalsetes ja füüsilistes kokkupuutepunktides. Samuti omandatakse teadmised muutunud tarbijakäitumise olemusest, mõjuritest, põhimudelitest ja mõistetest ning oskused eelnimetatu rakendamiseks kaasaegses turunduses.
õppeaine eesmärgid inglise k
At the end of the course students will acquire the skills to evaluate and plan marketing campaigns, explain theories, models, methods and techniques required for decision making in integrated marketing communication along the digital and physical intersections of consumer journey. The students will also acquire the basic knowledge about the changing meaning of consumer behaviour, about its influencers and main models and also the skills to use them in modern marketing.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Õppeaine läbinud üliõpilane:
- kirjeldab integreeritud turunduskommunikatsiooni teoreetilisi aluseid;
- planeerib ja hindab turunduskampaaniaid;
- analüüsib ja võrdleb turundustehnoloogiaid;
- eristab tarbijakäitumise käsitlusi ja mõjutegureid, tundes kaasaegseid tarbijakäitumise kontseptsioone;
- mõistab tarbijakäitumist kiiresti digitaliseeruvas ühiskonnas.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
Upon completion of the course, the student can:
- describe the theoretical foundations of integrated marketing communication;
- plan and evaluate marketing campaigns;
- analyse and compare marketing technologies;
- distinguish between concepts and factors influencing consumer behaviour, with a knowledge of modern concepts of consumer behaviour;
- understand consumer behaviour in a rapidly digitalising society.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Vahendatud - vahetu kommunikatsioon. Integreeritud turunduskommunikatsioon. Brändikommunikatsioon. Turunduskommunikatsiooni vahendid. Meediareklaam. Müügitoetus. Avalike suhete juhtimine. Otseturundus. Sponsorlus. Üritusturundus. Messid. Multimeedia. Äri- ja lõpptarbija. Tarbijakäitumise olemus, tarbimine, motivatsioon, tajumine, hoiak. Tarbija teekonna kontseptsioon, selle kokkupuutepunktid. Tarbijakäitumise afektiivsed, kognitiivsed, konatiivsed, käitumislikud ja normatiivsed mõjurid. Tarbija rahulolu ja teenuse kvaliteet ning kliendi väärtus. Tarbija kaasamine (engagement).
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Indirect and direct communication. Integrated marketing communication. Brand communication. Means of marketing communication. Media advertising. Sales promotion. PR management. Direct marketing. Sponsorship. Event marketing. Fairs. Multimedia. Business and individual consumer. The nature of consumer behaviour, consumption, motivation, perception, attitudes. Concept of consumer journey, it’s main points. Affective, conative, cognitive, behavioural and normative factors in consumer behaviour. Consumer satisfaction and service quality and customer value. Consumer engagement.
hindamisviis eesti k
Kodutöö ja selle ettekanne (50%); kirjalik eksam (50%)
hindamisviis ingl k
Homework and presentation (50%); written examination (50%)
iseseisev töö eesti k
Teadusartikli kokkuvõtte esitamine.
iseseisev töö ingl k
Scientific article overview presentation
õppekirjandus
Solomon, M. R. Consumer behavior: buying, having, and being. 12. edition. Pearson education. 2020 (also as e-book in e-library).
Schiffman, L.; Kanuk, L. Consumer Behavior. 9/e.Prentice Hall, 2007.
Solomon, M. R. Consumer behavior : buying, having, and being. 10 edition. Pearson education. 2013.
Hawkins, Del I. Consumer behavior : building marketing strategy. 12 edition. McGraw-Hill/Irwin. 2013.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
loenguid
2.0
loenguid
-
praktikume
0.0
praktikume
-
harjutusi
2.0
harjutusi
-
vastutav õppejõud
-
ÕPPEJÕU AINEKAVA INFO
õppetöö semester
õpetav õppejõud / üksus
õppetöö keel
Laiendatud ainekava
Vastava versiooni aine-õppejõu paarid on puudu!
Ainekaart eesti keeles
Ainekaart inglise keeles