Turundusuuring (MMM3040)
PÕHIANDMED
õppeaine register
A - põhiregister
õppeaine kood
MMM3040
õppeaine nimetus eesti k
Turundusuuring
õppeaine nimetus inglise k
Marketing Research
õppeaine maht AP
-
õppeaine maht EAP
6.00
deklareeritav
jah
õppeaine täies mahus läbitav e-õppes
ei
kontrollivorm
eksam
õpetamise semester
kevad 1. pool
õppekeel
eesti keel
inglise keel
Õppekavad, millesse aine kuulub
kavaversiooni kood
aine kohustuslik
TVTB12/25
jah
Ainet õpetavad struktuuriüksused
MM - ärikorralduse instituut
Ainekaardi link
Tunniplaani link
Vaata tunniplaani
Versioon:
VERSIOONIPÕHISED ANDMED
õppeaine eesmärgid eesti k
Õppeaine eesmärk on edastada baasteadmised turu- ja turundusuuringute teoreetilistest alustest ning uuringute kasutamisest praktikas; viia üliõpilasteni mõistmine, et digitaaltehnoloogiad on kujundanud ja ümberkujundanud turundusuuringute keskkonna.
õppeaine eesmärgid inglise k
The aim of this course is to provide basic knowledge of the theoretical foundations of market and marketing research and the use of research in practice, and to lead students to understand that digital technologies have shaped and reshaped the marketing research environment.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Õppeaine läbinud üliõpilane:
1) mõistab ja väärtustab turu ning turu-uuringute rolli turundusjuhtimises ja infosüsteemides;
2) valib sobiva uurimismeetodi ja põhjendab valikut;
3) analüüsib kogutud andmeid ja teeb järeldusi;
4) on omandanud oskused andmete visualiseerimiseks (graafikud) uurimistulemuste esitamisel;
5) rakendab omandatud teooriat turunduspraktikas;
6) on parandanud meeskonnatöö oskusi.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
Upon completing the course, the student:
1) understands and appreciates the role of market and marketing research in marketing management and information systems;
2) chooses the appropriate research method and can justify the choice;
3) analyses the collected data and draws conclusions;
4) has acquired skills in data visualization (graphs) for presenting the research results;
5) can apply the acquired theory in marketing practice;
6) has improved teamwork skills.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Uuringute eesmärkide tutvustamine. Uuringu kavandamine, kvantitatiivne ja kvalitatiivne uuring. Uuringu meetodid. Küsitletavate kogu määramine, valimi tüübid, küsitlemise strateegia. Tulemuste esmane statistiline töötlus ja analüüs, tulemuste võrdlemine ja näitlikustamine. Statistilised ja põhjuslikud seosed. Uuringutulemuste üldistamine. Uuringuaruande vormistamine. Turundus-uuringute eetika. Digitaalsed muutused turundusuuringutes.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Introduction to research objectives. Study design, quantitative and qualitative study. Research methods. Assignment of respondents, sample types, survey strategy. Primary statistical processing and analysis of results, comparison and illustration of results. Statistical and causal links. Generalization of survey results. Preparation of the study report. Ethics in marketing research. Digital changes in marketing research.
hindamisviis eesti k
Harjutustööd (30%), projektitööd (40%), kirjalik eksam (30%).
hindamisviis ingl k
Exercises (30%), course project (40%), Written exam (30%).
iseseisev töö eesti k
Uuringuprojekti läbiviimine ja esitlemine rühmatööna.
iseseisev töö ingl k
Carrying out and presenting research project as a groupwork.
õppekirjandus
Essentials of marketing research / Joseph F. Hair, Jr., David J. Ortinau, Dana E. Harrison, 2024
Marketing research: a managerial approach / Al Marshall. 2023
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
loenguid
2.0
loenguid
-
praktikume
0.0
praktikume
-
harjutusi
2.0
harjutusi
-
vastutav õppejõud
-
ÕPPEJÕU AINEKAVA INFO
õppetöö semester
õpetav õppejõud / üksus
õppetöö keel
Laiendatud ainekava
2025/2026 kevad
Iivi Riivits-Arkonsuo, MM - ärikorralduse instituut
inglise keel
    kuva rohkem
    2024/2025 kevad
    Iivi Riivits-Arkonsuo, MM - ärikorralduse instituut
    inglise keel
      Ainekaart eesti keeles
      Ainekaart inglise keeles