E-turundus (MMM3010)
PÕHIANDMED
õppeaine register
A - põhiregister
õppeaine kood
MMM3010
õppeaine nimetus eesti k
E-turundus
õppeaine nimetus inglise k
E-marketing
õppeaine maht AP
-
õppeaine maht EAP
6.00
deklareeritav
jah
õppeaine täies mahus läbitav e-õppes
ei
kontrollivorm
eksam
õpetamise semester
sügis 1. pool
õppekeel
eesti keel
inglise keel
Õppekavad, millesse aine kuulub
kavaversiooni kood
aine kohustuslik
TABB02/25
jah
Ainet õpetavad struktuuriüksused
MM - ärikorralduse instituut
Ainekaardi link
Tunniplaani link
Vaata tunniplaani
Versioon:
VERSIOONIPÕHISED ANDMED
õppeaine eesmärgid eesti k
Taotletakse, et õppija omandab e- ehk digitaalse turunduse alased alusteadmised, õpib tundma digitaalse turunduse spetsiifikat, omandab digitaalse turunduse mõttelaadi ning arendab digitaalseks turunduseks vajalikke praktilisi oskusi ja saab aru uutest trendidest. Eesmärk on anda üliõpilastele praktilisi tööriistu e-turunduse tegevusteks, harjutada meeskonnatööd ja esinemisoskust.
õppeaine eesmärgid inglise k
The aim is for students to acquire basic knowledge of e-marketing or digital marketing, learn about the specifics of digital marketing, acquire a digital marketing mindset, develop the practical skills necessary for digital marketing, and understand new trends. The aim is to provide students with practical tools for e-marketing activities, to practice teamwork and presentation skills.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Õppeaine lõpuks õppija:
- saab aru e-turunduse alustest, põhimõistetest ja seostest teiste valdkondadega;
- mõistab ja kasutab e-turunduse võimalusi, tööriistu ja kanaleid;
- koostab e-turunduse strateegia;
- mõistab, seletab lahti uued arengud ja trendid e-turunduses;
- annab põhjaliku ülevaate ühel e-turunduse teemal;
- kasutab e-turunduse taktikaid ja tööriistu.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
By the end of the course, the student will:
- understand the basics of e-marketing, its basic concepts and its links with other fields;
- understand and use e-marketing opportunities, tools and channels;
- develops an e-marketing strategy;
- understands, explains new developments and trends in e-marketing;
- provides an in-depth overview of one e-marketing topic;
- uses e-marketing tactics and tools.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Sissejuhatus digitaalsesse turundusse; digitaalse turunduse integreerimine ettevõtte strateegiasse; klienditeekond, digitaalse kliendi mõistmine; kliendisuhete juhtimine ja andmete kasutamine e-turunduses; meiliturundus; mobiiliturundus; SEO; otsinguturundus; mõjuisikute turundus; sisuturundus; kodulehe loomine ja analüütika; e-kampaania analüüs, sotsiaalmeedia turundus ning selle kanalid ja valik; e-turunduse tööriistad. E-turunduse mudelid ja praktilised vahendid. Digitaalsed platvormid, kanalid. Planeerimis- ja analüüsivahendid. Kodulehe UX ja UI. AI ja tulevikutrendid.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Introduction to digital marketing; integrating digital marketing into corporate strategy; customer journey, understanding digital customers; customer relationship management and data usage in e-marketing; email marketing; mobile marketing; SEO; search marketing; influencer marketing; content marketing; website creation and analytics; e-campaign analysis, social media marketing and its channels and selection; e-marketing tools. E-marketing models and practical tools. Digital platforms, channels. Planning and analysis tools. Website UX and UI. AI and future trends.
hindamisviis eesti k
Kodutööd 1-6 36% (6x6p), osalemine loengutes 16% (8x2p), eksam 33% (33 p), esitlus/presentatsioon/kodutöö 7 (rühma ettekanne etteantud teemal, viimases loengus) 15% (15p). Võimalusel lisapunkt aktiivse osavõtu eest.
hindamisviis ingl k
Homeworks 1-6 36% (6x6p), participation in lectures 16% (8x2p), exam 33% (33p), presentation 7 (group presentation on a given topic, in the last lecture) 15% (15p). Extra credit for active participation if possible.
iseseisev töö eesti k
-
iseseisev töö ingl k
-
õppekirjandus
Visser, M., Sikkenga, B., & Berry, M. (2022). Digital marketing fundamentals: Fromstrategy to ROI. Routledge. TalTech raamatukogus, osaliselt skaneerituna ja veebis.Rowles, D. (2022). Digital branding: a complete step-by-step guide to strategy,tactics, tools and measurement. 3rd edition. Kogan Page Publishers.Alla laetav Google Scholar’ist, Moodle’sse lisatud 2nd edition.

Soovituslik lugemine:
Torim, T, Torim, K (2023). Püsiühendus: 5-sammuline teekond kasumliku digiturunduseni. Suurem Pilt OÜ, 2023.
Charlesworth, A. (2018). Digital marketing: A practical approach. Routledge. Alla laetav Google Scholar’ist, lisatud Moodle’sse.
WSI (2015), Digital Minds: 12 Things Every Business Needs to Know About Digital Marketing (2nd Edition).
Lisaks on enne igat loengut lugemist ja vaatamist Moodle’s! (sh teadusartiklid).
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
loenguid
2.0
loenguid
-
praktikume
0.0
praktikume
-
harjutusi
2.0
harjutusi
-
vastutav õppejõud
-
ÕPPEJÕU AINEKAVA INFO
õppetöö semester
õpetav õppejõud / üksus
õppetöö keel
Laiendatud ainekava
2025/2026 sügis
Siiri Same, MM - ärikorralduse instituut
eesti keel
    Laiendatud ainekava_MMM3010_Same_uus_1.09.2025.pdf 
    kuva rohkem
    2024/2025 sügis
    Siiri Same, MM - ärikorralduse instituut
    eesti keel
      Laiendatud ainekava_MMM3010_Same_01.09.2024.pdf 
      2023/2024 sügis
      Siiri Same, MM - ärikorralduse instituut
      eesti keel
        Laiendatud ainekava_MMM3010_Same_09.2023.pdf 
        Ainekaart eesti keeles
        Ainekaart inglise keeles