õppeaine eesmärgid eesti k
Kursuse eesmärk on kasutada varem omandatud teoreetilisi teadmisi ärijuhtimisest ja arendada oskusi ärijuhtimise probleeme terviklikult käsitleda.
õppeaine eesmärgid inglise k
The aim of the course is to use previously learned theoretical knowledge of business management and to develop the skills to approach business management problems holistically.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
- LO1. Kasutab õigesti äriterminoloogiat;
- LO2. Käsitleb metoodiliselt jätkusuutliku äristrateegia väljatöötamist;
- LO3. Seab asjakohase ärieesmärgi;
- LO4. Kogub ja analüüsib äriteavet strateegia väljatöötamiseks ja rakendamiseks;
- LO5. Võtab vastu otsuseid äristrateegia rakendamiseks;
- LO6. Annab ülevaate valitud äristrateegiast koos põhjendustega;
- LO7. Arvestab eetika, vastutuse (sh intellektuaalomandi õiguste) ja jätkusuutlikkuse olulisusega äritegevuses;
- LO8 Töötab mitmekülgses meeskonnas;
- LO9. Valib üksikasjalike tegevusjuhiste puudumisel antud ülesande raames iseseisvalt ja omal algatusel sobivad lahendused;
- LO10. On loov äritegevusega seotud otsustes.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
After completing this course, the student:
- LO1. Uses business terminology correctly;
- LO2. Approaches methodically the development of a sustainable business strategy;
- LO3. Sets a relevant business goal;
- LO4. Collects and analyses business information for strategy development and implementation;
- LO5. Makes decisions to implement business strategy;
- LO6. Gives an overview of the chosen business strategy with justification;
- LO7. Considers ethics, responsibility (incl. intellectual property rights) and sustainability important in business activities;
- LO8 Works in a versatile team;
- LO9. In the absence of detailed operating instructions, within the framework of the given task, chooses suitable solutions independently on own initiative;
- LO10. Is creative in business decisions.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Varem õpitud ärijuhtimisalaste teadmiste kasutamine praktilistes olukordades. Äristrateegia väljatöötamine. Äristrateegia rakendamine. Osalemine ja esitlemine messil. Väärtuspakkumuse väljatöötamine. Liftikõne tegemine. Osalemine läbirääkimistel. Kriisiolukordade juhtimine. Meeskonnatöö mitmekülgsetes meeskondades. Aruandlus äritegevusest. Avalike suhete ja meedia (sh sotsiaalmeedia) haldamine.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Using previously learned knowledge of business management in practical situations. Developing business strategy. Implementation of the business strategy. Participation and presentation on trade fair. Developing value proposition. Making pitch. Participation in negotiations. Managing crisis situations. Teamwork in versatile teams. Reporting business activities. Administrating public relations and media (incl. social media).
hindamisviis eesti k
Hindamine koosneb meeskonnatöö ülesannetest simulatsiooni ajal. Meeskond esitab oma ülesanded simulatsiooni meeskonna faili või teeb simulatsiooni ajal ettekande. Simulatsiooni alguseks tuleb teha ulatuslik eeltöö meeskondades.
Simulatsiooni ajal tehakse teatavaks ainult meeskonna hindamistulemused. Selleks, et kõik meeskonnaliikmed oleksid motiveeritud, ei liideta meeskonnatöö tulemusi automaatselt igale meeskonnaliikmele, vaid neid korrigeeritakse õpilase individuaalse pühendumise protsendiga meeskonnatööle. Iga meeskonna pideva hindamise tulemused korrutatakse üksiku õpilase keskmise pühendumise protsendiga, et saada selle õpilase individuaalsed tulemused. Keskmise pühendumuse protsendi (0-100%) saamiseks peavad kõik meeskonnaliikmed simulatsiooni lõpus hindama oma meeskonnaliikme pühendumust. Iga õpilane saab hinnangu igalt meeskonnaliikmelt. Keskmise protsendi arvutamiseks jäetakse keskmise pühendumuse protsendi valemist välja madalaim protsent. Näiteks kui meeskonnaliikmed hindavad õpilase pühendumust järgmiste protsentidega: 60%; 70%; 100% ja 100%, siis keskmise pühendumuse protsendi puhul jäetakse 60% välja ning arvesse lähevad ainult 70%, 100% ja 100%. Seega on keskmine pühendumise protsent (70%+100%+100%)/3=90%. Või näiteks, kui meeskonnaliikmed hindavad õpilase pühendumust järgmiste protsentidega: 0%; 0%; 5% ja 10%, siis keskmise pühendumuse protsendi puhul eemaldatakse 0% ja arvestatakse ainult 0%, 5% ja 10%. Seega on keskmine pühendumise protsent (0%+5%+10%)/3=5%.
Kõik meeskonna hindamistulemused korrutatakse õpilase individuaalse keskmise pühendumuse protsendiga, et saada iga hindamise (st ülesande) individuaalsed tulemused.
hindamisviis ingl k
Assessment consists of teamwork assignments during the simulation. Team submits their assignments in the simulation team file or gives a presentation during the simulation. Extensive preliminary work in teams must be done for the beginning of the simulation.
During the simulation, only team’s assessment results are announced. In order to have all team members motivated, teamwork results are not automatically added to each team member but is corrected with student’s individual commitment percentage to the teamwork. Each team’s continuous assessment results are multiplied with average commitment percentage of an individual student to get this student’s individual results. For the average commitment percentage (0-100%) all team members must evaluate their team member’s commitment at the end of the simulation. Every student gets evaluation from each team member. For calculation of average percentage, the lowest percent is removed from the formula of the average commitment percentage. For example, when team members evaluate student’s commitment with following percentages: 60%; 70%; 100% and 100%, then for the average commitment percentage, 60% is removed and only 70%, 100% and 100% count. So the average commitment percentage is (70%+100%+100%)/3=90%. Or for example, when team members evaluate student’s commitment with following percentages: 0%; 0%; 5% and 10%, then for the average commitment percentage, 0% is removed and only 0%, 5% and 10% count. So, the average commitment percentage is (0%+5%+10%)/3=5%.
All assessment results given for the team are multiplied by the student’s individual average commitment percentage in order to have the individual results for each assessment (i.e. assignment).
iseseisev töö eesti k
Enne simulatsiooni toimumist arendab õppur meeskonnatööna välja uue strateegia ja kavandab selle elluviimise.
iseseisev töö ingl k
Before the simulation takes place, the student develops a new strategy as a team and plans its implementation.
õppekirjandus
Simulation platform
https://www.emeraldforesthotel.eu/index.php?title=Main_Page
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):