Juhtimismäng (MMJ5190)
PÕHIANDMED
õppeaine register
A - põhiregister
õppeaine kood
MMJ5190
õppeaine nimetus eesti k
Juhtimismäng
õppeaine nimetus inglise k
Business Game
õppeaine maht AP
-
õppeaine maht EAP
6.00
deklareeritav
jah
õppeaine täies mahus läbitav e-õppes
ei
kontrollivorm
eksam
õpetamise semester
kevad
õppekeel
eesti keel
inglise keel
Õppekavad, millesse aine kuulub
kavaversiooni kood
aine kohustuslik
TATM02/25
ei
Ainet õpetavad struktuuriüksused
MM - ärikorralduse instituut
Ainekaardi link
Tunniplaani link
Vaata tunniplaani
Versioon:
VERSIOONIPÕHISED ANDMED
õppeaine eesmärgid eesti k
Kursuse eesmärk on kasutada varem omandatud teoreetilisi teadmisi ärijuhtimisest ja arendada oskusi ärijuhtimise probleeme terviklikult käsitleda.
õppeaine eesmärgid inglise k
The aim of the course is to use previously learned theoretical knowledge of business management and to develop the skills to approach business management problems holistically.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Pärast kursuse läbimist üliõpilane:
LO1. Kasutab õigesti äriterminoloogiat;
LO2. Arvestab äritegevuses eetikat, vastutustundlikkust (sh intellektuaalomandi õigused) ja jätkusuutlikkust;
LO3. Töötab metoodiliselt välja jätkusuutliku põhjendatud äristrateegia;
LO4. Võtab initsiatiivi ja teeb otsuseid mitmekesises meeskonnas töötades, sealhulgas olukordades, kus juhendamine on piiratud või puudub, ning kasutab äristrateegia elluviimisel loovust.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
After completing this course, the student:
LO1. Uses business terminology correctly;
LO2. Considers ethics, responsibility (incl. intellectual property rights) and sustainability in business activities;
LO3. Methodologically develops sustainable justified business strategy;
LO4. Takes initiative and makes decisions while working in a diverse team, including in situations of limited or no guidance, and using creativity to implement business strategy.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Hotelli ärisimulatsioon. Varem õpitud teadmiste kasutamine ärijuhtimisest ja tehisintellekti tööriistadest simuleeritud keskkonnas. Tehisintellekti tööriistade kasutamine kõikides ülesannetes peab olema selgelt viidatud ning täpselt kirjeldatud, millisel otstarbel ja kuidas AI tööriistu on kasutatud. Äristrateegia. Juhtimisaruanne. Äristrateegia elluviimine. Brändi juhtimine. Turundustegevused. Kommunikatsioon. Väärtuspakkumine. Liftikõne. Läbirääkimised. Riskianalüüs ja kriisijuhtimine. Meeskonnatöö mitmekülgses meeskonnas.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Hotel business simulation. Using previously learned knowledge of business management and artificial intelligence tools in simulated environment. The use of AI tools in all assignments must be clearly referenced and it must be described precisely for what purpose and how the AI tools have been used. Business strategy. Management report. Implementation of the business strategy. Branding. Marketing activities. Communication. Value proposition. Pitch. Negotiations. Risk analysis and crisis management. Teamwork in versatile team.
hindamisviis eesti k
Hindamine koosneb meeskonnatöö ülesannetest simulatsiooni ajal. Meeskond esitab oma ülesanded simulatsioonis failidena, osaleb üritustes või teeb simulatsiooni ajal ettekandeid. Simulatsiooni alguseks tuleb teha ulatuslik eeltöö meeskondades.
Simulatsiooni ajal tehakse teatavaks ainult meeskonna hindamistulemused. Selleks, et kõik meeskonnaliikmed oleksid motiveeritud, ei liideta meeskonnatöö tulemusi automaatselt igale meeskonnaliikmele, vaid neid korrigeeritakse õppuri individuaalse pühendumise protsendiga meeskonnatööle. Iga meeskonna jooksva töö tulemused korrutatakse üksiku õpilase keskmise pühendumise protsendiga, et saada selle õpilase individuaalsed tulemused. Keskmise pühendumuse protsendi (0-100%) saamiseks peavad kõik meeskonnaliikmed simulatsiooni lõpus hindama oma meeskonnaliikme pühendumust. Iga õpilane saab hinnangu igalt meeskonnaliikmelt. Kõik meeskonna hindamistulemused korrutatakse õpilase individuaalse keskmise pühendumuse protsendiga, et saada iga hindamise (st ülesande) individuaalsed tulemused.
hindamisviis ingl k
The assessment consists of teamwork assignments during the simulation. The team submits its assignments in the simulation as files, participates in events or gives presentations during the simulation. Extensive preliminary work in the teams must be done before the simulation begins.
Only the team assessment results are announced during the simulation. In order to keep all team members motivated, the teamwork results are not automatically added up for each team member, but are adjusted by the student’s individual commitment percentage to teamwork. The results of each team’s current work are multiplied by the average commitment percentage of the individual student to obtain the individual results for that student. To obtain the average commitment percentage (0-100%), all team members must evaluate the commitment of their team member at the end of the simulation. Each student receives an assessment from each team member. All team assessment results are multiplied by the student’s individual average commitment percentage to obtain the individual results for each assessment (i.e. assignment).
iseseisev töö eesti k
Enne simulatsiooni toimumist arendab õppur meeskonnatööna välja etteantud hotelli uue äriplaai ja kavandab selle elluviimise.
iseseisev töö ingl k
Before the simulation takes place, the student develops a new business plan for a given hotel as a team and plans its implementation.
õppekirjandus
Moodle’is
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
loenguid
2.0
loenguid
-
praktikume
0.0
praktikume
-
harjutusi
2.0
harjutusi
-
vastutav õppejõud
-
ÕPPEJÕU AINEKAVA INFO
õppetöö semester
õpetav õppejõud / üksus
õppetöö keel
Laiendatud ainekava või link Moodle või kodulehele
2024/2025 kevad
René Arvola, MM - ärikorralduse instituut
inglise keel, eesti keel
    Ainekaart eesti keeles
    Ainekaart inglise keeles