Kutsepedagoogiline välispraktika II (KAV7120.HR)
PÕHIANDMED
õppeaine register
Y - ühisõppekavade ained
õppeaine kood
KAV7120.HR
õppeaine nimetus eesti k
Kutsepedagoogiline välispraktika II
õppeaine nimetus inglise k
Practice Abroad II in Vocational Pedagogy
õppeaine maht AP
-
õppeaine maht EAP
6.00
deklareeritav
ei
õppeaine täies mahus läbitav e-õppes
ei
kontrollivorm
arvestus
õpetamise semester
sügis-kevad
õppekeel
eesti keel
inglise keel
Õppekavad, millesse aine kuulub
Ainet õpetavad struktuuriüksused
EM - mehaanika ja tööstustehnika instituut
Ainekaardi link
Tunniplaani link
Vaata tunniplaani
Versioon:
VERSIOONIPÕHISED ANDMED
õppeaine eesmärgid eesti k
Õppeaine eesmärgiks on luua võimalused välisriigi kutseõppeasutuses väljundipõhise kutseõppeprotsessi planeerimise ja õppija arengut soodustava õpikeskkonna loomise oskuste arenguks ning toetada valmisoleku kujunemisest kolleegi toetamiseks, reflektsiooniks ja kutseõpetajatööks vajalike kompetentside tõendamiseks.
õppeaine eesmärgid inglise k
The aim of the course is to create opportunities in a foreign vocational education institution for developing skills in planning an output-based VET process and creating a learning environment conducive to learner development, and to support the development of readiness to support a colleague, reflection and VET teacher competencies.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Üliõpilane:
- planeerib kutseõppeprotsessi arvestades õppe ülesehituse loogikat, õppekava õpiväljundeid, lõiminguid, sihtrühma eripära ja kutsepedagoogika teaduslikke aluseid;
- kasutab kutseõppeprotsessis õppija arengut ja õppimist toetavaid lõiminguid, õppe- ja hindamismeetodeid ja -vahendeid, kujundades vaimselt, sotsiaalselt ja füüsiliselt turvalise ning motiveeriva õpikeskkonna;
- juhindub kooli tegevustavadest, kandes organisatsiooni väärtusi õppijatele ning arvestades isikliku eeskuju mõju õppijate väärtushoiakute kujunemisele;
- toetab kolleegi arengut kutseõpetajana tuginedes tema pedagoogilise tegevuse vaatlusele ja analüüsile;
- reflekteerib oma kutsepedagoogilist tegevust ja parimaid praktikaid tuginedes õpetajatöö kogemustele ja tagasisidele ning tõendades oma valmisolekut kutseõpetajatööks.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
Student:
- Plans, taking into account the logic of the design of the learning process, the learning outcomes of the curriculum, the integrations, the specifics of the target group and the scientific basis of vocational education;
- use integrations, learning and assessment methods and tools that support learner development and learning in the VET process, creating a mentally, socially and physically safe and motivating learning environment;
- be guided by the school's practices, conveying the values of the organization to the learners and taking into account the impact of personal example on the development of learners' values;
- support the development of the colleague as a vocational teacher based on observation and analysis of his / her pedagogical activities;
- Reflect on their VET activities and best practices, based on their experience and feedback in teaching, and demonstrate their readiness for VET.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Kutsepedagoogiline välispraktika II sooritatakse välisriigi kutseõppeasutuses või kutsekoolitust läbiviivas asutuses 30 tunni, ülikoolis praktikaseminaridel 6 tunni ja iseseisva tööna 120 tunni mahus. Kutsepedagoogilise praktika II fookuses on järgnevad kutseõpetajatööga seotud aspektid: Välisriigi kutseõppeasutuse tegevustavad, tööplaan; Kutseõppeprotsessi planeerimine lähtuvalt eriala õppekava, mooduli rakenduskava õpiväljunditest, sihtrühma eripärast, õppe ülesehituse loogikast. Õppimist ja õppija arengut soodustava vaimselt, sotsiaalselt ja füüsiliselt turvalise õpikeskkonna kujundamine; teooria, praktika ja võtmepädevuste lõimingud, õppe- ja hindamismeetodid ja -vahendid. Kutseõppe maine kujundamine, kutseõpetaja isiklik eeskuju, organisatsiooni väärtuste kandmine õppijatele. Kolleegi toetamine pedagoogilise tegevuse vaatluse ja tagasiside kaudu. Kutsepedagoogilise tegevuse reflektsioon ja enesearendamine kutseõpetajana. Digitaalse arengumapi täiendamine ja kutseõpetaja kompetentside tõendamine.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
oreign Vocational Training II is carried out in a foreign vocational education institution or institution providing vocational training for 30 hours, in university practice seminars 6 hours and in independent work 120 hours. Vocational pedagogical internship II focuses on the following aspects related to vocational teacher education: Foreign vocational education institution operating practices, work plan; Planning of the VET process based on the learning outcomes of the specialty curriculum, module implementation plan, the specifics of the target group, and the logic of the study structure. Designing a mentally, socially and physically secure learning environment conducive to learning and learner development; integration of theory, practice and key competences, teaching and assessment methods and tools. Developing the image of VET, personal role model of VET teacher, transferring organizational values ​​to learners. Supporting a colleague through observation and feedback on pedagogical activities. Reflection and self-development of vocational pedagogical activity as a vocational teacher. Completing the Digital Development Portfolio and demonstrating VET competences.
hindamisviis eesti k
Arvestus
hindamisviis ingl k
Pass/fail assessment
iseseisev töö eesti k
Üliõpilane tutvub kohustusliku kirjandusega, kavandab koostöös juhendajaga tegevused praktikaperioodiks; planeerib ja viib läbi kutseõpet; reflekteerib oma kutsepedagoogilist tegevust; sooritab individuaalse ülesande lähtuvalt oma arenguvajadustest kutseõpetajana; vaatleb kolleegi pedagoogilist tegevust ja annab arengut toetavat tagasisidet; täiendab digitaalset arengumappi ja tõendab oma valmisolekut kutseõpetajatööks.
iseseisev töö ingl k
The student becomes acquainted with the compulsory literature, plans activities in cooperation with the supervisor for the period of practice; plans and conducts vocational training; reflect on his / her professional pedagogical activities; performs an individual task based on their own development needs as a vocational teacher; observes the colleague's pedagogical activities and gives feedback in support of development; completes the digital development portfolio and demonstrates its readiness to become a VET teacher.
õppekirjandus
Praktikajuhend
Praktikakooli õppekorralduse eeskiri, sisekorra eeskiri jm õppekorralduslikud dokumendid
Eriala õppekava ja mooduli rakenduskava
Jm pedagoogilise tegevusega seotud allikad.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
loenguid
0.0
loenguid
0.0
praktikume
4.0
praktikume
36.0
harjutusi
0.0
harjutusi
0.0
vastutav õppejõud
-
ÕPPEJÕU AINEKAVA INFO
õppetöö semester
õpetav õppejõud / üksus
õppetöö keel
Laiendatud ainekava
Vastava versiooni aine-õppejõu paarid on puudu!
Ainekaart eesti keeles
Ainekaart inglise keeles