õppeaine eesmärgid eesti k
Toetada valmisoleku kujunemist ettevõtlusõppe rakendamiseks tegelikkuses koostöös ettevõtlusõppe võrgustikuga, luua võimalused ettevõtlusõppe didaktiliselt otstarbekaks ja teaduspõhiseks planeerimiseks, läbiviimiseks ja hindamiseks lähtuvalt õppijast ja õppekavast.
õppeaine eesmärgid inglise k
To support the development of readiness to implement entrepreneurship education in practice in cooperation with the entrepreneurship learning network, to create opportunities for didactically meaningful and science-based planning, conduct and assessment of entrepreneurship education based on the learner and the curriculum.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Üliõpilane:
- vaatleb ja analüüsib ettevõtlusprotsessi reaalses ettevõttes, luues ettevõtlusõppe läbiviimiseks vajaliku koostöövõrgustiku;
- kavandab koostöös kolleegide ja võrgustikuga ettevõtlusõpet praktikaperioodiks lähtuvalt organisatsiooni tegevustavadest, õppekorralduslikest dokumentidest, õppekavast, iseseisva töö, praktika ja teooria osakaalust ning lõimingust;
- püstitab õppe eesmärgid ja õpiväljundid lähtuvalt õppekavast ja õppijate eripärast;
- valib ettevõtlusõppe läbiviimiseks teaduslikult põhjendatult õppevara ning õppe- ja hindamismeetodid;
- rakendab ettevõtlusõppes lõimivaid didaktiliselt mõjusaid õppeülesandeid, õppematerjale, rakendades õppijate iseärasusi ja õpiväljundite saavutamist toetavaid otstarbekaid loov- ja arendusprojekte ning tehnoloogilisi vahendeid.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
Student:
- observes and analyze the entrepreneurial process in a real company, creating a network for carrying out entrepreneurship education;
- Plans, in collaboration with colleagues and the network, entrepreneurship training for a placement period based on the organisation's operating practices, study organization documents, curriculum, proportion and integration of independent work, practice and theory;
- sets learning objectives and learning outcomes in accordance with the curriculum and the characteristics of the learners;
- select scientifically sound study materials and teaching and assessment methods for entrepreneurship education;
- implements didactically effective learning tasks, study materials integrating entrepreneurship learning, applying meaningful creative and development projects and technological tools that support learners' characteristics and achievement of learning outcomes.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Ettevõtluspedagoogiline praktika sooritatakse õppeasutuses ja ettevõttes 30 kontakttunni ja iseseisva tööna 120 tunni mahus. Kooli suundumisele eelneb praktika korraldust ja ülesandeid tutvustav seminar ülikoolis ning praktika lõpus arvestusseminar kokku 4 kontakttunni mahus.
Ettevõtluspedagoogiline praktika fookuses on erinevad ettevõtlusõppega seotud seotud aspektid: Ettevõtlusõppe võrgustik ja ettevõtlusprotsessi vaatlus reaalses ettevõttes. Ettevõtlusõppe planeerimine ja läbiviimine. Õppekava ja õpiväljundid. Õppimist motiveeriva ja õppija arengut soodustava õpikeskkonna loomine. Õppija arengut toetavad õppe- ja hindamismeetodid. Õpetaja isikliku eeskuju mõju õppijate positiivsete väärtushoiakute kujunemisele, õpetaja-eetika. Õppijate ja juhendajate tagasiside. Refleksioon.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
Entrepreneurial pedagogical practice is carried out in an educational institution and in a company for 30 contact hours and 120 hours of independent work. Before going to school, the seminar will be preceded by a seminar on the organization and tasks of the internship at the university and at the end of the internship a seminar of 4 contact hours.
The focus of entrepreneurship pedagogical practice is on various aspects related to entrepreneurship education: the Entrepreneurship Learning Network and the observation of the entrepreneurial process in a real company. Planning and conducting of entrepreneurship education. Curriculum and learning outcomes. Creating a learning environment that motivates learning and facilitates learner development. Learning and assessment methods support learner development. Impact of the teacher's personal example on the formation of positive values of learners, teacher ethics. Feedback from learners and tutors. Reflection.
hindamisviis eesti k
Arvestus. Arengumapp
hindamisviis ingl k
Pass/fail assessment. Portfolio
iseseisev töö eesti k
Üliõpilane sooritab praktikaülesanded ja koostab digitaalse praktikategevusi ja oma arengut ettevõtlusõpetajana kajastava arengumapi.
iseseisev töö ingl k
The student completes internship assignments and prepares a development portfolio reflecting digital internship activities and their development as a business teacher.
õppekirjandus
KAV7117.HR Ettevõtluspedagoogilise praktika juhendid
Ettevõtlusõppe baasmoodulid Ettevõtlusõppe baasmoodul https://xn--ettevtluspe-jfbe.ee/ettevotlusoppe-moodulid/
Kivisild, K., Raudsepp, E., Rekkor, S., Aidnik, T., Mägi, J. (2020). Ettevõtlus. 4. taseme kutseõpe. (OPIQ) Tallinn: SA Innove. https://www.opiq.ee/Kit/Details/223
Kooliõppekava
Praktikakooli põhimäärus
Praktikakooli õppekorralduse eeskiri, sisekord
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
praktikume
4.0
praktikume
36.0