õppeaine eesmärgid eesti k
Ettevõtte infosüsteemide arendamise tehnikate ja oskuste omandamine. Veebirakendused
õppeaine eesmärgid inglise k
Acquiring the techniques and skills for enterprise information systems development. Web Applications.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Kursuse läbinud üliõpilased.
1. omavad praktiliselt tunnetatud arusaamist ettevõtte infosüsteemide arendamise kõikidest etappidest, nende etappide vajadustest ja etappide vahelistest seostest; tunnevad refaktoorimise, ühiktestimise, isedokumenteeruva, valideeritud ja evolotsioneeruva koodi mõisteid ja oskavad neid ettevõtte infosüsteemdie arendamisel kasutada;
2. tunnevad ettevõtte infosüsteemide disaini ning arhitektuuri mustreid ja tehnikaid ning oskavad neid kasutada;
3. oskavad keskmise raskusega ettevõtte infosüsteeme iseseisvalt kavandada ja arendada;
4. tunnevad meeskondliku tarkvara arendusprotsessi põhitõdesid ja oskavad neid ka rakendada;
5. on võimelised alustama tööd ettevõtte infosüsteemide (noorem) arendajana;
õppeaine õpiväljundid ingl k.
After completing the course, the students:
1. have acquired the practical knowledge of all the software development stages, their needs and of the relationships between these stages; understand the concepts of refactoring, unit testing, self-documenting as well as validated and evolutionary code and can use them for developing enterprise information systems;
2. have an understanding of the architectural and design patterns and techniques of enterprise information systems, and are able to use these patterns and techniques;
3. are able to independently design and develop enterprise information systems of medium complexity;
4. have an understanding of the principles and methods of the Team Software Process, and can implement it;
5. are able to start working as a junior enterprise information systems developer.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Kursuse käigus õpitakse ettevõtte infosüsteemide arendamist (nõuded, kavandamine, realiseerimine, testimine, dokumenteerimine, paigaldamine) kasutades kaasaegseid IDE vahendeid, arendusmetoodikaid (Extreme Programming, Test Driven Development, Quality First, Clean Code jne) ning üldkasutatavaid arhitektuuri ja disaini mustreid.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
The course covers the practical development (requirements, design, implementation, testing, documentation and deployment) of enterprise information systems using modern IDE (Integrated Development Environment) tools, development methodologies (Extreme Programming, Test Driven Development, Quality First, Clean Code, etc.), and common architectural and design patterns.
hindamisviis eesti k
eksam
Valdab käsitletavat materjali põhjalikult ja oskab seda iseseisvalt ka rakendada (hinne 5); vajab mõningast juhendamist ja suunamist (hinne 4); tunneb aines käsitletud materjali (hinne 3); enam vähem tunneb aines käsitletud materjali (hinne 2); omab mõningaid teadmisi aines käsitletud materjali kohta (hinne 1).
hindamisviis ingl k
exam
Has excellent knowledge of the covered material and knows how to apply it independently (excellent, 5); needs some minor guidance on how to apply their knowledge (very good, 4); has knowledge but is not able to apply it (good, 3); more or less knows the covered topics (satisfactory, 2); has some knowledge of the covered material (passed 1).
iseseisev töö eesti k
2* 16 tundi loenguid + 6*16 harjutustundi (sisaldab individuaalseid konsultatsioone) + 184 tundi iseseisvat (sisaldab projekti) tööd = 312 tundi
iseseisev töö ingl k
Lectures 2* 16 h + 6*16 h practical work (includes individual consultations) + 184 h independent work (includes an independent project) = 312 h
õppekirjandus
[1] Any web-based information systems textbook ( e.g., one from "Head First" series);
[2] Jimmy Nilsson, Applying Domain-Driven Design and Patterns: Using .Net; (or any similar information systems development textbook)
[3] Robert C. Martin, Clean Code: A Handbook of Agile Software Craftsmanship; (or any similar Clean Code textbook)
[4] K. Beck, Test-Driven Development: By Example; (or any similar TDD textbook)
[5] W.S.Humphrey, Introduction to the Team Software Process
Additional textbooks
[6]. M. Fowler. Patterns of Enterprise Application Architecture, 2002.
[7] A. Hunt & D.Thomas, The Pragmatic Programmer
[8] B. Myer, Touch o Class, Learning to Program Well with Objects and Contracts.
[9] W.S.Humphrey, Introduction to the Personal Software Process
[10] C. Larman. Applying UML and Patterns
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
8.0
sessioonõppe töömahud (semestris):