õppeaine eesmärgid eesti k
Suhtlus- ja väljendusoskuse arendamine vastavalt Euroopa Nõukogu keeleoskustasemele B2. Omandada sõnavara ja grammatika, et mõista pika ja keeruka jutu põhisisu ning kirjutada selgeid ja üksikasjalikke tekste.
õppeaine eesmärgid inglise k
Developing communication and expression skills in accordance with the Council of Europe's B2 level of language proficiency. To acquire the vocabulary and grammar to understand the essence of a long and complex story and to write clear and detailed texts.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Õppeaine läbinud üliõpilane:
- mõistab nii elavat kui ka salvestatud selgelt liigendatud juttu;
- suudab lugeda eri eesmärkidel pikki ja keerukaid tekste;
- suudab pidada ettekandeid;
- oskab osaleda arutluses;
- oskab kirjutada argumenteeritud tekste;
- tunneb tasemele vastavat grammatikat.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
After completing this course, the student:
- understands both the living and the recorded clearly articulated story;
- can read long and complex texts for different purposes;
- is able to make presentations;
- can participate in the discussion;
- is able to write reasoned texts;
- knows grammar corresponding to the level.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Suhtlus- ja väljendusoskuse arendamine. Vestlus erinevatel teemadel, mis seostuvad isikliku kogemusega üldisel või mingil konkreetsel teemal (nt riigikogu, virtuaalmaailm, sport, tervis, reisimine jms). Suuliste ettekannete pidamine. Eri tüüpi tekstide lugemine (ajaleheartiklid, kirjad, ülevaated vms) ja refereerimine. Kuulamisoskuse arendamine (kuuldu põhisisu mõistmine). Kirjutamine: poolametlikud kirjad, lühikokkuvõtted, argumenteeritud tekstid.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
At the end of the course, the student understands both the living and the recorded clearly articulated story; can read long and complex texts for different purposes; is able to make presentations; can participate in the discussion; is able to write reasoned texts; knows grammar corresponding to the level.
hindamisviis eesti k
Mitteeristav hindamine
hindamisviis ingl k
Pass or fail assessment
õppekirjandus
Ahi, H., Pesti, M. T nagu Tallinn. Eesti keele õpik kesktasemele. Tln: TEA, 2006
Kitsnik, M., Kingisepp, L. Avatud uksed. Eesti keele õppekomplekt kesk- ja kõrgtasemele. Õpperaamat. Tln: TEA, 2002
Kitsnik, M., Kingisepp, L. Avatud uksed. Eesti keele õppekomplekt kesk- ja kõrgtasemele. Töövihik. Tln: TEA, 2002
Kitsnik, M. Praktiline eesti keel teise keelena. B2, C1 tase. Kirjastus Künnimees
Pesti, M. K nagu Kihnu. Kiri-Mari Kirjastus, 2018
Sooneste, M. Eesti keele harjutusvara kesk- ja kõrgtasemele. Tln: Varrak, 2005
Perioodikaväljaanded. Veebileheküljed.
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):
praktikume
4.0
praktikume
32.0