õppeaine eesmärgid eesti k
Interdistsiplinaarse juhtimismängu eesmärgiks on:
- anda erinevate erialade üliõpilastele teadmine osalejate huvidest ja rollist ehitusprojekti elluviimisel ning juhtida tähelepanu projektijuhtimise tüüpilistele probleemidele;
- arendada meeskonnatöö oskusi, argumenteerimisvõimet ja kompromissi leidmise oskust;
- mängida läbi erinevaid juhtimisstrateegijad ja hinnata otsuste tulemuslikkust erinevate kriteeriumide järgi.
õppeaine eesmärgid inglise k
The goal of the interdisciplinary simulation game is:
- to provide insights for students of different specialities into the roles and interests of stakeholders in construction projects and to draw their attention to typical construction management issues;
- to develop teamwork skills and abilities for critical discussion and argumentation and for finding compromise solutions;
- to experiment with different management strategies and evaluate the effectiveness of alternative options in terms of multiple assessment criteria.
õppeaine õpiväljundid eesti k.
Aine läbinud üliõpilane:
- on saanud elulähedase meeskonnatöö kogemuse ning mõistab erinevate ehitusprojektis osalejate huve;
- oskab esitleda oma seisukohti ning põhjendada tehtud otsuseid.
õppeaine õpiväljundid ingl k.
Having completed the course, the student will:
- have gained almost real life teamwork experience and will understand the different interests of stakeholders;
- be able to argue his/her point of view and justify the decisions made.
õppeaine sisu lühikirjeldus eesti k
Ehitusprotsessis osalejate rollijaotus: arhitekt – omanik – konstruktsioonide projekteerija – eriosade projekteerija – peatöövõtja – alltöövõtjad – kinnisvara haldaja jne.
Hoone mudelprojekteerimine BIM vahenditega. Mitmevariantne juhtimisstrateegiate läbimängimine. Efektiivsusnäitajate arvutamine. Lahenduste esitlemine, kaitsmine ning kompromisslahenduse väljatöötamine.
Eeldusaineid ei saa kehtestada, kuna eelnevalt läbitud ained on õppekavades erinevad, kuid aine on mõeldud vanema kursuse üliõpilastele, kellel on piisavalt erialalisi teadmisi interdistsiplinaarses juhtimismängus osalemiseks.
õppeaine sisu lühikirjeldus ingl k
The roles of construction project stakeholders: architect – owner – structural designer – HVAC designer – main contractor – subcontractors – facilities managers, etc. Modelling the building in BIM. Multiple criteria simulation game. Calculation of efficiency indicators. Presentation and critical discussion of proposed solutions and working out a compromise solution.
It is impossible to set any prerequisite courses because of the very different backgrounds that students have but the course is meant for final year students who have specialist knowledge sufficient knowledge in order to participate in this interdisciplinary simulation game.
hindamisviis eesti k
Seminarid. Presentatsioonid. Ajurünnakud.Arutelud ja kaitsmine.
hindamisviis ingl k
Seminars. Presentations. Brainstorms .Discussions and defence.
iseseisev töö eesti k
töö kirjandusega, meeskonnatöö, esitluste ettevalmistamine.
iseseisev töö ingl k
working with literature, teamwork, preparation of presentations.
õppekirjandus
täpsustub vastavalt konkreetsele ülesandele
õppevormid ja mahud
päevaõpe: nädalatunnid
4.0
sessioonõppe töömahud (semestris):